Kos i bilder, del 3

| Resor
Nu var det riktigt länge sedan jag och tjejerna var i Kos men har fortfarande inlägg med bilder kvar i utkastet. Så här kommer lite fler härliga bilder i vintermörkret. Längtar tillbaka så mycket ♥
MALIN

Vad härligt! Grekland är mitt absoluta favorit-land :) Kram

miningalinn

Åh vad roligt!
Härliga bilder!(:

N A T H A L I E

Gud va underbart, åh så fina bilder! :) kram

tess- mamma till Malin & Olivia

Oh så underbart det ser ut!

Emma Engström

Det är så härligt att kika tillbaka på bilder! Kram

Linn Strömberg

Super härliga bilder :D

Amanda Forsman

Vilka fina bilder :)

förstår att du längtar tillbaka!

Tilda Barkselius

Åh så härligt det där ser ut, skulle man inte tacka nej till nu :)

Carina

Så underbart! :) Kram

Le King

Tack för en grym blogg! Har ett litet önskemål om att du gör en års-resumé i år igen! Du har ju gjort det tidigare och det är så kul att läsa en liten resumé om vad du har varit med om i år. Tjingeling badring

N A T H A L I E

Hoppas du får en jättefin fredag! :) kram fina du!

Amanda

Åh vad kul det ser ut :D

Henrik Olsson

Ni har onekligen haft det väldigt bra! :)

Carolina Thoor

Himla massa fina bilder! Gillar din.. vad det nu heter som du har runt höften då du ska bada. Sådan är sjukt snygga och skulle vilja äga en själv! :D

Sv; tack ska du ha! :D

NICOLE

Förstår att du längtar tillbaka! =)

Yohanna af Skovde

Ser ju så härligt ut nu när det är så mörkt! :D

marina

Så härligt!!

Elle

Härliga bilder! :D

Boel

Åh vad fina bilder :)

Viktoria Eriksson

ser härligt ut! :)

15 år & blivande mamma

Tror att kroppen saknar lite sommarvärme, vill bli brun & gla :D

MATILDAS

Härliga bilder! :)

Janina Englund

Vilka härliga bilder, det ser så himla mysigt ut :) Kram

ISABELLA

så himla härligt! :)

Anita

Fina bilder :D :D

Ida - foto & häst

åh det där ser helt lovely ut! :D

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Härliga bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: