Tävling i samarbete med Caseapp

| Tävling
Jag har återigen ett samarbete med Caseapp och det är hur roligt som helst! Jag älskar deras produkter och att man kan få designa sina egna skal och skins är likamed lycka. När jag fick hem mitt första skin till min Macbook blev jag förvånad över hur fint det hade blivit. Kvalitéen på bilderna blev bra, färgerna blev fina och det passade perfekt. Nu har jag fått hem ett mobilskal som jag är super nöjd med. 
 
 
 
Jag har fått chansen att lotta ut presentkort där någon av er valfritt får designa ett eget skal, du får såklart välja en design som redan finns om du vill. Det är en perfekt julklapp till sig själv eller någon av dina nära och kära.
 
Det enda du behöver göra är att kommentera "jag är med". Jag kommer att dra en vinnare om några dagar. 
 
 
Alla får vara med och delta, även om du inte har någon blogg. Kommentarer som inte rör tävlingen hänvisas till ett annat inlägg. 
Carolina Thoor

Jag är med!! :D

N A T H A L I E

Jag är med! :)

sandra

jag är med :)

Amanda

Jag är gärna med! :)

Isabella

jag är med! :)

Cecilia

Jag är med. :)

ByJuliaP

Jag är med! Hade vart så kul att vinna till den nya telefonen

MALIN

Vilken rolig tävling! Caseapp är grymma! Jag är självklart med :) Kram

Kaffehörnan

Jag är gärna med. Har jag turen på min sida kommer jag att skänka denna till en tjejkompis som ett tecken på att jag uppskattar henne som vän.

Linnea Kinis

åh vad kul med en tävling. och riktigt fint skal du hade!

jag är med! :D

Linn Strömberg

Jag är med :D

Celine

Jag är med! :D

NICOLE

Åå jag vill vara med! :D

Amanda Forsman

Jag är supergärna med :D

Bea

Jag är med!

Elaine

Jag är med! :)

Emma Engström

Åh vad snyggt! :D Jag är gärna med!

frida

Åh vad roligt, jag är med! :D

Catrin Monica Sandberg

Vad kul skulle verkligen behöva ett macbook skal, jag är med :) Kram

Yohanna af Skovde

Jaaag är med! :)

Tilda Barkselius

Åh vad kul jag är med!

Josefine

Jag är självklart med!

sv: Tack :)

Janina Englund

Jag är med :)

miningalinn

Jag är med!(:

jag är med! :)

Linnea

Åh vad roligt! Jag är med! :))

Jessica

Jag är gärna med! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: