Jag tror vi vill, jag tror vi kan, vi måste lyfta upp varann

| Vardag
Hej vänner! Har inte uppdaterat på nästan en vecka, men har velat framhäva tävlingen så mycket som möjligt. Men nu kommer det i alla fall ett inlägg.
 
Förra måndagen var jag och Hanna vaccinerade oss inför Asien. Tog det lugnt och lagade mat på kvällen. I tisdags var jag ledig, kollade julklappar med Filippa i Nacka forum och sen mötte jag Tisse i Farsta centrum. Vi fikade och bara snackade. På kvällen bakade jag och mamma lussebullar. På onsdagen jobbade jag på julmarknaden, träffade Daniel på kvällen och sov med honom. 
 
I torsdags åkte jag och Emelie till Farsta en snabbis, åt middag tillsammans och sen åkte jag bara hem och kollade på serier. I fredags var jag ledig, åkte återigen till Farsta fast med mamma. Kollade lite och käkade lunch. Träffade Filippa efteråt, vi lagade mat och och gjorde Gino till efterrätt medan vi kollade på Idol. 
 
Jobbade på julmarknaden lördag och söndag. I lördags efter jobbet kom Daniel till mig, vi åt middag sen drog jag och mötte Fanny, Oliver och hans kompisar på Hellströms. Vi drog till Klubb Göta och lite senare kom Hanna, Annie, Emelie och Lisa. Daniel, Ribben och Tisse va där också så vi hängde med de. Igår efter jobbet tog jag det bara lugnt, kollade på serier och så. 
 
Idag har jag jobbat 8-16 hos pappa. Blev hämtad av mamma efteråt, vi har köpt julklappar i Skärholmen. Nu är jag äntligen hemma, redo för en kopp te och Homeland. En ny serie jag har börjat kolla på btw, så sjukt bra. Någon annan som ser den? ♥
Celine

Vad mysigt att jobba på en julmarknad ändå!

VERONICA - fashionblog

Gud så fina paket! Skönt att ha det gjort :) Kramar!

anna

Fint citat som rubrik, och de stämmer. Tyvärr vill folk bara dra ner andra, har märkt folk vill dra ner mig o min man enbart för vi är starka mår bra och allt e på topp i våra liv :/ varför blir det så?

Fin blogg förövrigt :)

Glöm inte frågestunden hos mig :) skulle bli jätteglad om du klämde in några frågor ;) http://nouw.com/blondina/category/fr%C3%A5gestund

Puss och kram :D

Catrin Monica Sandberg

Vilken fin rubrik, så mysigt med massor av inslagna paket! :)

Anita

Härligt att ha fixat klart lite julklappar :D

kul med en resa till asien :)

Yohanna af Skovde

Fastnade inte för Homeland så har bara sett ett par avsnitt från början

N A T H A L I E

Fina fina du! Kram

Tilda Barkselius

Låter som du haft en himla bra kväll och superskönt att du hunnit köpa så mycket julklappar!

Josefine

ska du till asien över jul?

sv: Superskönt, tack :)

Janina Englund

Låter som att du har haft fullt upp :)

Linn Strömberg

Låter roligt :D

Carolina Thoor

Lät som om du hade en fullspäckad dag förra veckan. En som jag har denna vecka hehe ^^

Sv; jag är en undersköterska på ett äldreboende :)

Linnea

Åh, många julklappar du har köpt redan!
Jag har faktiskt aldrig sett Homeland, har dock hört att den är bra??? :)

Isabella

åh så fina julklappar, är så taggad att börja slå in mina, det är ju så kul!

C A R O L I N E

Såå fina bilder! Har faktiskt inte sett Homeland ännu, kanske måste börja :)

Viktoria Eriksson

åh, den rubriken är så bra! älskar verkligen låten "så som i himlen" :) fin du är, låter mysigt!

Pauline Hurtig

så mysigt att handla julklappar :)

marina

Vad mycket roligt du har hunnit med. :) Baka lussebullar är ju mysigt och gott. :)

Jeanette

Mysigt med te och tv-serie :)

Boel

Låter som en mysig vecka :D

Linnea

Men åhh, fint inslagna presenter du har gjort!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: