It'd take a miracle for you to really try and change me

| Vardag
Hej kompisar :) Nu var det ett tag sedan jag skrev om min vardag så här kommer en kort sammanfattning. 
 
I tisdags förra veckan var jag ledig från jobbet. Åkte till stan med Filippa, bytte en ljuslykta och sen åkte vi hem till henne. Vi julpyntade, tvättade och kollade på Homeland. Bjöd pappa på middag på kvällen som en försenad farsdagpresent. I onsdags gick jag tidigare från jobbet, tog en fika med Emelie och sen var jag hos frisören och slingade håret. Daniel kom till mig på kvällen och sen kom Tisse, vi gjorde pepparkaks milkshake och kollade på Paradise hotel. 
 
I torsdags efter jobbet åkte jag hem, tog de lugnt tills pappa kom och sen åkte vi och käkade. Träffade Hanna och Annie en stund på kvällen och sen gick jag och la mig. I fredags va jag ledig igen, åkte till Ikea med Filippa. Efter någon timme där åkte jag hem och senare på kvällen käkade jag på Jimmy's steakhouse med pappa, hans kompis och hans son. Träffade Ribben och Daniel efteråt och tog någon öl innan jag åkte hem. 
 
I lördags jobbade jag och Hanna på julmarknaden. På kvällen sen firade vi först Karro och Jouni, sen va jag, Daniel och Hanna på bio. Vi såg på Hungerspelen, tog en öl efteråt och sen åkte vi hem. I söndags jobbade vi igen, gjorde inget speciellt efteråt. 
 
Igår efter jobbet hämtade mamma och mormor mig. Vi åkte till Sickla köpkvarter, köpte julklappar och fikade. Daniel hämtade mig efteråt, vi åt middag hos honom och sen sov vi där. Idag har vi varit lediga första gången samtidigt på flera veckor, så vi åkte först till Steninge julmarknad, fikade och sen åkte vi in till stan. Gick förbi Kungsträdgårdens och Gamla stans julmarknad. Nu sitter vi hemma hos mig och ska kolla på en film med min mamma, puss&kram
Kaffehörnan

Riktigt härliga dagar med massa fikamys

miningalinn

Låter som en bra vecka!!(:

Jeanette

Roligt med bio :)

Viktoria Eriksson

kul att läsa om din vardag, låter som bra dagar :) härliga bilder!

Mia Forsberg

Tack så mycket! :)

åh låter som väldigt bra och mysiga dagar du haft! Kul med bio, det ska jag också på i helgen :) Å julmarknad är ju bara för mysigt. Jag ska på lisebergs julmarknad på fredag :)

Boel

Låter som mysiga dagar :D

tess- mamma till Malin & Olivia

Så otroligt vacker du är!

NICOLE

Kul med bio :) Det var jag på i söndags men jag såg En underbar jävla jul :)

kul att jobba på en julmarknad :) måste vara en härlig stämning

Tilda Barkselius

Låter som du haft en supermysig vecka!

Janina Englund

Låter som att du har haft fullt upp, härligt :)

Linn Strömberg

Åh vill se Hunger Games!

Henrik Olsson

Ja, det blir ibland små glapp mellan ens inlägg!

johanna

myys!

MALIN

Fina du! Åh jag vill också se Hunger Games!!! Kanske gör det nästa vecka :) Kram

N A T H A L I E

Åh va mysigt! :) kram

C A R O L I N E

Låter mysigt! :)

Yohanna af Skovde

Verkar vara en bra vecka. Vad mys med bio! :)

miningalinn

Hur gammal är Daniel?(:

Sarah

Hunger games filmerna e ju så bra :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: