I’m so sick of that same old love, my body's had enough

| Vardag
Hallå alla vänner! Hoppas ni har haft en riktigt fin, mysig jul och fått en massa roliga paket. 
 
I onsdags träffade jag My inne i stan, hon köpte de sista julklapparna och sen gick vi och käkade lunch på ett café i Gamla stan. På kvällen sen pyntade jag och familjen hemmet och julgranen, kollade på uppesittarkväll och bingo lotto och hade det mysigt. På julafton vaknade jag upp hemma hos pappa, våra gäster kom vid 11. Åt såklart julmat till lunch och sen hade vi paketöppning innan Kalle Anka. Efter Kalle åkte jag och syster till våra kusiner i Vendelsö och firade med de. Åt middag, efterätt och bara umgicks. Hade paketöppning vid sju någon gång och sen åkte vi hem runt tio. 
 
Jag hade en otroligt mysig jul och tack så mycket till mina nära och kära för alla fina julklappar. Jag är hur nöjd som helst! Igår kom mormor och Daniel till oss på middag, det var super mysigt. Vi skjutsade hem mormor sen och efter det drog vi ut. Jag mötte upp Emelie och Höglund, förade på Neverland och så kom Ida och Jennifer. Vi drog vidare till Klubb Göta där vi stannade till tre-fyra någon gång. 
 
Idag har jag och Daniel degat i soffan och kollat på Barnen i bullerbyn, vi har även varit förbi Farsta centrum och fixat länkarna på min klocka och ätit lunch. Nu är vi hemma igen, får se vad som händer ikväll. Puss&Kram
VERONICA - fashionblog

Guud så fin bild!! :) Kramar tjejen!

Sandra

Låter som du hade en bra jul :)

ISABELLA

så fin bild! :)

NICOLE

Låter verkligen som en härlig jul! :)
Och den låten är så bra också :D

Sandra Steinick Gustafsson

Fin bild!

Jeanette

Vad härligt att du hade en mysig jul :)

Tilda Barkselius

Låter supermysigt!

Netti Starby

Vad mysigt ni har haft det och vilken fin bild! Kram

Anita

Så fin bild !

Amanda Forsman

Låter kul! Fin bild!

Viktoria Eriksson

mysigt, härlig bild :)

härligt att julen var bra :)

Skogsraah ☾

Så fin bild :)

N A T H A L I E

Vilken jättefin bild på er alla! :) kram

miningalinn

Gud vilken film bild!(:
Din syster (antar att de är de) är jätte lik en av mina kompisar(:

Yohanna af Skovde

Vilken fin bild på er! :)

Emma Engström

Så himla mysigt och vilken fin bild! :D Kram

marina

sv. Tack du! :)
Låter som du hade det bra med! Blir alltid mycket mat och man är så mätt att man ätit för 5 dagar..

Sarah

Mysigt o gå ut o äta :)

Linnea Kinis

vilken fin bild på er :)

Celine

Så fina ni är!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: