You were scared that I would shine without you, so you held me down

| Vardag
I måndags åkte jag, Athina och Frida till Grisslehamn och åt middag på en resturang precis vid vattnet istället för att grilla på någon klippa. Det var hur trevligt och mysigt som helst, tog en promenad efteråt innan vi åkte tillbaka Björkö där vi har landställe. Drog till Matte och krökade en stund innan vi avslutade kvällen tidigt. 
 
I tisdags hände inget speciellt efter jobbet, tog en powernap, gick en promenad och så. I onsdags gjorde jag inte heller något speciellt, gick förbi farmor och hämtade ett par jeans och så. I torsdags fick jag sluta 17 istället för 18.30 som jag gjort resterande dagar denna vecka så åkte hem och kollade på film en stund innan jag tog bilen till mammas landställe. Åt middag där, spelade lite spel och umgicks innan jag vid 22-tiden åkte tillbaka till pappas landställe igen. 
 
I fredags kom Sebbe hit när jag slutat jobba. Åt middag och så innan Matte, Alicia, Linus och Karro kom. Resten av kvällen spelade vi beerpong, körde några drickspel och så. Jobbade igår som vanligt och efter jobbet gick jag och Karro ner till hamnen. Där var det hamnfest så vi åt middag, var med på några lotterier och så. Drog sen hem till oss och en stund senare kom Linus och Matte. Vi spelade beerpong och så, Frida kom förbi en stund också. Gick och la mig runt halv 3, var så himla trött redan vid 23-tiden så slocknade direkt. Om en kvart ska jag åka till jobbet så nu måste jag skynda mig, puss&kram
miningalinn

Kul ni verkar ha haft. Har aldrig spelat de där med muggarna!:p

Netti

Det låter riktigt roligt och mysigt! :-D

miningalinn

Älskar powernaps, dom är sköna!(:

Ida - foto & häst

Låter härligt!! Härliga bilder :D

Henrik Olsson

Minigolf var länge sen man spelade! :)

Jessy

Va mysigt :D

Elin

Underbart :)

Boel

Härliga bilder! Låter himla kul :D

Skogsraah ☾

Så härligt :)

Emilia Liljedahl

Jag älskar din bloggdesign, så himla snygg och fin! ♡

VERONICA - fashion blog

Åh så härliga bilder, riktigt härliga! :) Kramar fina du!!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som en bra vecka :)

Ser härligt ut!

N

Kuul!

Sanna | Beauty & Design

Du verkar ha en riktigt härlig sommar :) ♡

Ida Lindborg ♡

låter mycket roligt och ser mys ut! :D

MALIN

Låter som att ni har haft det riktigt bra :) Kram

Anita

Myys :D

Christina

Vilka härliga dagar :) Så himla kul att spela beerpong :)

Anonym

Låter som ni haft det mysigt :)

Cassandra

Var länge sedan jag spelade minigolf :)

Erika

Du har haft en del för dig :)

Louise

va roligt :)

Klara Andersson

vad härligt allt låter!

MATILDA ROSQVIST

Vad mysigt att äta på restaurang :D

Erica

Vad mysigt! Så kul med minigolf! :)

Emma Engström

Låter riktigt bra! :D Kul med minigolf!

sara

Härliga bilder! :D

Matilda Johansson

Ser härligt ut! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: