Kos 2015

| Resor
Hej kompisar! Jag har helt glömt bort att berätta att jag befinner mig i Kos just nu, åkte hit i torsdags med Filippa, Hanna, Annie, My, Emelie och Höglund. Vi har väldigt dåligt internet på hotellet och lämnar mobilen hemma på dagarna när vi är på stranden, därav den dåliga uppdateringen och så kommer det nog tyvärr att fortsätta tills jag kommit hem till Sverige igen.
 
Men hittills har vi i alla fall solat, badat och festat. Igår åkte vi ring bakom en motorbåt fast det var mer som en rund soffa, det var jätte kul men läskigt. Ikväll har vi tagit det lugnt och mest druckit drinkar eftersom vi imorgon ska upp tidigt för att åka på båtutflykt. Jag hoppas alla har det så himla bra, ska försöka uppdatera något mer och hemma sen kommer massa bilder. Puss&kram 
Bellah

Men vad härligt!

Viktoria Eriksson

härligt! fin bild :)

Robyn

Hoppas ni har det superbra!

Sandra

Ha det så kul :D

enya

Vad kul! :D

Fasen vad härligt!

NICOLE

Det låter hur härligt som helst verkligen :D

Liene Svärd

Härligt :)
Du har färgat hårt ljusare sen sist jag var inne på din blogg ser jag. Jättefint på dig!

Emma Engström

Åhh så härligt att vara i Kos! :D

Linn

Låter verkligen härlift, kram

Jessy

Gud va härligt :D

Emilia

Jättefin bild! :)

MALIN

Njut ordentligt, och för mig med! Och ta hand om er :) Kram

Margarete Skeppstedt

Så många glada ansikten i en bild, härligt!

miningalinn

Vad skönt!
Hoppas ni har/hade det bra, vilket ni säkert hade!(:

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt med Kos! :)

Netti

Men oj vad roligt! Kram

Linnéa Pyrrö

Suktar så efter en resa nu! ÅH

Christina

Åh så himla kul :) Hoppas att ni har det jättetrevligt :)

johanna

fin blogg! :)

Skogsraah ☾

Åh vad härligt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: