Jag skulle inte tveka en sekund på att åka tillbaka

| Vardag
En hel vecka sedan det dök upp ett inlägg här på bloggen och jag säger varje gång att jag ska försöka skärpa mig men det blir som det blir. När suget och inspirationen kommer tillbaka kommer även jag tillbaka på heltid igen. Tills dess får det duga med ett inlägg då och då. 
 
Resten av veckan i Kos var grym. Vi hade även 30 grader på dagarna och på kvällarna kändes det lika varmt. Båtutflykten jag och tjejerna var på var så himla mysig. Vi stannade vid någon by där vi fick kliva av och titta, bada o.s.v. På de andra två stoppen stannade vi bara vid någon ö så fick man bada från båten, snorkla och simma i land om man ville. Vi såg även delfiner men de var väldigt långt bort tyvärr. Vi åkte strax före 10 på morgonen och kom hem vid 17-tiden på eftermiddagen så det var gosigt. 
 
De resterande dagarna på ön gjorde vi ingenting speciellt egentligen. Vi badade, solade, hängde flera timmar ute på havet på våra madrasser, träffade människor, åt god mat, drack drinkar och dansade loss på de klubbar som hann bli våra favoriter. Resan blev väldigt lyckad och jag är så glad och tacksam för de underbara människorna jag har omkring mig. 
 
Jag ska försöka få upp alla bilder från Kos och Torrevej så fort jag får tillfälle men tar så lång tid när jag behöver lägga upp de i flera inlägg på grund av att de är så många. 
Vanessa andersson

underbara bilder :D

Ida Lindborg ♡

ååh vad härligt! :D

Erika

Det ser fantastiskt ut :)

MALIN

Wow, vad härligt!

Petra

härliga bilder

Hanna Sahlqvist

Åhhh gud jag skulle lätt vilja åka dit, ser ju skit fint ut :D
Kram Hanna!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Härliga bilder! Åh, låter som en perfekt resa ju! Så najst!:D

Emma Engström

Åh vad mysigt med en båtutflykt! Vill gärna se delfiner :D

Rebecka

Var på Kos i juni så underbart fint!

Skogsraah ☾

Så härligt alltså!

Netti

Åh gud vad härligt och jag förstår att du vill tillbaka! :-D

Henrik Olsson

Det ser inte direkt obehagligt ut där!! :)

Anita

Men så fina bilder :D

Emilia

Så härliga bilder! :)

Amanda

Så härliga bilder!

N

Ser underbart ut!

Sara Ekman

Härliga bilder :)

Prietha

Ser ju huur härligt ut som helst!

Ida ツ

Så kul att åka utomlands, snart är det min tur :D

Erica

Fina bilder! Ser riktigt härligt ut :)

Emelie

åh vad fint det såg ut, älskar grekland! har du varit där tidigare? :)

Ida - foto & häst

så himla härliga och fina bilder!! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: