I'll dance like no one's watching

| New in, Vardag
Köpte lite flytta-hemifrån porslin på Gotland, åh vill flytta nu så jag kan använda allt jag sparat!
 
I fredags var jag och Hanna på Klubb Göta, träffade en massa sköna människor och vid 3 när klubben stängde drog vi vidare till Marquise och var kvar där till stängning. Kom hem vid 6 någon gång. På lördagen vid 1 drog vi på baby shower hemma hos Fanny som väntar barn i oktober. Det var så himla mysigt och vi gjorde flera roliga tävlingar, åt god mat, umgicks och kollade på hennes söta baby kläder hon fick av oss. 
 
Efter det drog jag och Filippa hem till mig. Tog en powernap och köpte sedan pizza till middag. På kvällen mötte vi min syster på söder, drog till Neverland och efter en stund kom Elin och Annie. Vid 23-tiden gick jag, Elin och Annie till Klubb Göta. Där festade vi och hade roligt till stängning och då fick vi skjuts hem. 
 
I söndags var planen att dega i soffan hela dagen men vid halv 5 mötte jag Elin och vi åkte till Globen. Åt donken och när Annie slutat hängde vi kvar en stund innan vi åkte hem till henne. Åt lite mat, kollade på Studio Paradise och Kristallen och sen kom Hanna. 
 
Idag har jag jobbat på Folksams cafeteria. Började 7 så vid 5 ringde min klocka imorse. Hade en grym dag där och slutade vid 2. Mötte då mamma, lämnade in min telefon ännu en gång, kollade i butiker och fikade. Har resten av kvällen chillat hemma hos Filippa med My som precis flyttat in, Lisa var här också. Efter en stund kom Simon och Ruben och senare även Emelie. Ruben och Lisa drog för några timmar sedan och vi andra har suttit bänkade framför Paradise hotel. Imorgon är jag ledig, så himla skönt. Puss&Kram
miningalinn

Åh vad söta skålar!(:

Sarah

Såna där hjärtformar e så fina :)

Henrik Olsson

Jag förstår att du är ivrig att flytta! :)

Boel

Låter som mysiga dagar :)

Såå fint porslin ju!

Sara Ekman

Fint :)

Liborius

Fint porslin:)

My Fredblad

Låter som en några härliga dagar! Vilka klubbar skulle du rekommenderbara inom stockholmsområdet? Blir 18 om några månader, lika bra att vara förberedd på vilka ställen som man bör besöka snarast ;)

Vilka fina saker :)

Madelene

Älskar koppen, har en likadan ! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Har den rosa hjärtformade skålen :) Samlar på rosa saker så har några muggar och skålar. :)

A M

Så snyggt!

Viktoria Eriksson

så fint porslin! :)

jonna

ja verkligen :)
Åh, så mysigt med babyshower!

Emma Engström

Åhh vilka fina saker du köpt, har sett de formerna förut och älskar dom!

Christina

Oj lät som en händelserik helg :)
Jättefina skålar :)

Ida - foto & häst

Åh himla fina former och kopp! :D

Natalie Salazar

ja förstår din känsla att flytta :)
ska du bo ensam då?

Matilda Johansson

Fint! :)

Celine

Så söta!

Sanna | Beauty & Design

Åh vad fina skålar :)

Liene Svärd

Tack :)

Så fina former! vill också flytta, bo i eget så jag kan börja köpa nytt. Min första investering var fyra snygga koppar jag hittade i en liten affär.

Natalie Salazar

hej gumman hur är det idag?

linah

men så fint:D verkligen!

Linda

vilka söta!:D

♫♪ sandra

söta grejer :)

sara

Såå fint! :)

johanna

gulligt porslin!

Angelica

Vad söta grejer!

Isabella Huynh

vad söta!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: