I should've gone home, how hard can it be to say no?

| New in, Vardag
New in. 
 
Igår jobbade jag mitt första pass för Majola. Jag jobbade 5 timmar på en resturang i Kista där jag fick lägga upp mat på tallrikar, förbereda, städa o.s.v. När jag kom hem sen såg jag något avsnitt av Orphan Black innan jag handlade mat och gick till Filippa. Vi lagade spagetti carbonara till middag och så kollade vi på Idol. Kom hem vid halv 11, gick direkt och la mig. 
 
Klockan 6 ringde min klocka imorse för ännu ett jobb. Kvart över 7 åkte jag hemifrån för att vara framme vid Rosersbergs slott halv 9. Började jobba 9 och idag har jag serverat, plockat disk, putsat bestick, dukat o.s.v. Det var ett otroligt vackert område men väldigt långt att åka. Slutade 4 och hamnade såklart i köerna på E4:an på vägen hem, vilket jag även gjorde på vägen dit så kom hem ungefär halv 6. Nu på kvällen har jag, syster och mamma varit i Tyresö och ätit på en resturang. Det var super mysigt men nu är jag så pass trött att jag håller på att slockna. Imorgon åker jag till Gotland också! Puss&Kram
Anita

Snygga skor :D

Ida - foto & häst

Så fina inköp! Supersnygga skor :D

miningalinn

Skorna var riktigt snygga!!:D

Boel

Vad snyggt! Hoppas du får det bra på Gotland!
Och bra kämpat med jobbet :)

Sanna | Beauty & Design

Supersnygga skor :)

A M

Gud vad snygga skor!!!

Ida Lindborg ♡

Å snyggt! :D

Viktoria Eriksson

roligt med nytt, så snygga skor! :)

Céline

härliga grejer!!

Amanda

Åh så snygga!

Hanna

Härligt att åka till Gotland :D

Emma

åh vad fina grejer!

N

Fina saker!

Sara Ekman

Snygga skor! :)

NICOLE

Kul med lite nytt! =)

JOHANNAOFSWEDEN !

Snygga skor! :D

Prietha

Jättesnygga skor!

Lydia Elstig

Skorna såg riktigt sköna ut!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: