I didn't pay attention to the light in the dark

| Vardag
  
 
I fredags morse landade vårt plan från Kos till Arlanda. Fick skjuts hem av Filippas familj, somnade direkt och vaknade upp några timmar senare fortfarande helt slut. Låg i soffan och degade hela dagen, packade upp, packade om och tvättade. Åkte vid 18-tiden till Hanna för att äta tacos till middag och sen åkte jag till landet. Stannade på vägen hos mamma och mormor för lite ost&kex, vindruvor med mera.
 
Jobbade på caféet på lördagen och sen kom My upp. Vi två jobbade på kvällen på en kräftskiva och fick sluta strax efter tolv på natten. På söndagen jobbade vi båda i caféet och när vi väl slutat där åkte vi direkt hem. Jag skjutsade hem henne, åt middag där och sen åkte jag också hem. Låg i soffan och kollade på serier resten av kvällen. 
 
Igår var jag på arbetsintervju på ett bemanningsföretag som heter Majola. Jag fick jobbet och är nu en av deras anställda, när jag däremot jobbar mitt första pass har jag ingen aning om. Han skulle kontakta mig sen så får vi se. Mötte sen My i Nacka forum, var inne på ungdomsmottagningen en snabbis och så tog vi en fika efteråt. Åkte och handlade mat med pappa och klippte gräset när jag kom hem. Vi grillade till middag och kollade sen på Idol. Har även suttit i timmar och fört över bilder från mobil, dator och kamera till min externa hårddisk. Nu ska jag äta lunch innan jag möter Hanna för att åka till stan, puss&kram
Madelene

Låter som en toppen helg ! :)
Grattis till nya jobbet :)

jonna

Hoppas ni har haft en bra resa!
Kul med nytt jobb också. Grattis :)

NICOLE

Spännande med nytt jobb :D

Vilken fin bild :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som en bra helg! O, Idol hade jag helt missat att det börjat! Får kika ikväll! :)

sandra

omen är bra!

Erika

Härligt att du fick jobbet i alla fall :)

Alicia - Alicia And Stuff

Spännande!!

Ida Lindborg ♡

härlig bild och bra låtar! :D

Angelica Bengtsson

vilken fin bild!!

Mia Forsberg

Tack så mycket! :)

KUl att du fick jobbet, grattis! och deet verkar som att du har haft riktigt bra dagar! :D

Viktoria Eriksson

så fin bild och bra låtar! :)

MATILDA ROSQVIST

så bra låtar :D

Amanda

Kul att arbetsintervjun gick så bra!

Louise

Såå fin bild!!

angelicasvarld.blogg.se

Hoppas att du haft en skön resa!

Amanda

Så kul att du fick jobbet!

Anita

Mysigt att jobba på cafe! :D

miningalinn

Så skönt å somna direkt man kommer hem, gillat den känslan!

Sanna | Beauty & Design

Åh, stort grattis till jobbet! :)

Matilda Johansson

Hade du en bra semester? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: