He got me tripping higher than the ceiling, baby it's the ultimate feeling

| Resor, Vardag
I lördags kväll åt vi middag på en libanesisk resturang där vi beställde in en massa smårätter, som tapas. Maten var himla god och resturangen var mysig. Därefter gick vi till Munkbro källaren och drack några drinkar. På söndagen checkade vi ut från hotellet vid elva och sen åkte vi runt med bilen på Gotland resten av dagen. Besökte flera ställen, bland annat Blå lagunen, Botaniska trädgården i Visby och Lärbo. Vi åt glass nere i hamnen i Visby, åkte turist tåg runt muren, spelade äventyrsgolf på Kneippebyn o.s.v. Båten på kvällen gick vid halv 8 så kom hem vid tolv tiden. 
 
Igår åkte jag och Hanna in till stan vid ett. Jag lagade batteriet på min telefon och köpte present till My. Körde även mitt tredje pass för Majola på Tele2 arena, jobbade på Derby matchen som fast food kock. Det gick helt okej förutom att jag glömde mitt körkort i mina arbetsbyxor, åkte hem efteråt och duschade innan jag mötte upp Lisa och Hanna. Vi åkte till The central bar, tog några öl och sen kom Felix. Umgicks en stund med honom innan han skjutsade oss hem.
 
Jag sov hemma hos Hanna och idag har vi kollat destinationer vi vill åka till i Asien, degat i soffan, kollat på gårdagens avsnitt av Idol o.s.v. Vi var även inne i stan en snabbis med Filippa och Annie och köpte present till Fanny. Var hos tandläkaren en snabbis vid halv 6 också på en vanlig kontroll. Nu ska jag kolla på kvällens avsnitt av Idol eftersom jag missade det. Puss&Kram
Matilda

Underbara bilder!

Skogsraah ☾

Superfina bilder :)

Lydia Elstig

Fina bilder!

Carolina Thoor

Låter som bra dagar! Älskar visby glassen där vid kajen, så god! :D Jätte fina bilder!

Sv; tackar! :D

Linnéa Pyrrö

Fina härliga somriga bilder! Och pannkakan... omg

Sara Ekman

Så härliga bilder :)

NICOLE

Vilka härliga bilder :D

Åh vad gott det såg ut :) Härliga bilder!

N

Fina bilder!

Viktoria Eriksson

låter härligt, fina bilder! :)

Prietha

Skönt med nytt batteri på telefonen!

Henrik Olsson

Vilka somriga bilder! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Fina och härliga bilder!

Ida Lindborg ♡

Vilka fina bilder!

Linda

jätte vackra bilder:D

Anita

Så vackert :D

Liene Svärd

Låter mysigt! Saknar Gotland och Visby. Har också ätit på den libaneiska restaurangen och det är mysigt där.

Liborius

Hade inte tackat nej till näst sista bilden!!:D

Boel

Åh vad mysigt det låter :D

Ida - foto & häst

Åh så härliga bilder! Det på nästsista bilden ser så gott ut! :)

Sarah

Vilka fina bilder :) Va mkt kul ni gjorde på söndan :)

sara

Fina bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: