Caseapp - designa ditt eget skal

| Samarbeten
"Gör enkelt ditt egna mobilskal eller skin med vårt unika designverktyg. Finns till bla iPhone, iPod, iPad, Samsung Galaxy, MacBook mfl."
 
Jag har nyligen fått hem ett skin till min Macbook från Caseapp som jag har designat själv. Det var så himla kul att sitta och pyssla och trixa med collaget, ville göra så himla mycket samtidigt som jag ville ha en väldigt enkel design. Jag valde till slut att göra ett collage med fina motiv och stunder från mitt liv. 
 
När jag fyllde 18 fick jag även ett eget designat skal av min vän Filippa. Jag tycker att det är så himla kul att kunna designa iphoneskal och skin med bilder, motiv, texter o.s.v. 
 
Om det finns ett intresse har jag även fått möjlighet att lotta ut ett presentkort där vinnaren får designa ett eget skal eller skin. Hur rolig tävling som helst! Vill nästan vara med och delta själv och utse mig till vinnare för att kunna få fler designade skal. 
 
För att få 20% i kassan på Caseapp kan ni ange rabattkoden: AMANDAL20 
 
 
 
Inlägg i samarbete med Caseapp.se
MADDISENJ.SE

Snyggt det blev!

Sarah

Va kul o göra sit egna :) Va fint collaget blev :)

miningalinn

Så sjuukt snyggt!:D

Matilda Johansson

Det blir personliga skal om man gör så, fint! :)

Hanna

Jag har sett dessa tidigare. Skulle ju vara så coolt att designa ett skal själv.. :)

Liborius

fint!

Bellah

Åh men så fint!

Petra

hoppas du får en fin helg kram

DirtyHeels

Tack så mycket :9 ååh vad nice, det där vill jag också göra! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Tack för tipset! :)

Jessica Nyström

sv: Tack, älskar dom!
Men wow, jag måste verkligen skaffa mig ett sånt skal. Gud vad roligt!
Trevlig helg och kram på dig!

Carolina Thoor

Skulle vilja göra mitt egna mobilskal! Gjort det förr till min Iphone, så skulle vara kul med nya till min Samsung! :D

Sv; tackar :D

Amanda

Så fint!

MATILDA ROSQVIST

Vilken rolig idé!

Celine

Åh så himla fint skalet blev!

Madelene

Så snyggt !! :D

NICOLE

Himla bra tips :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: