Put your arms around me and tell me that everyting's okey

| Natur, Vardag
Igår åkte jag och familjen in till Kungsträdgården för att fota de fina blommorna och så åt vi lunch på TGI fridays. Super mysigt, tog en promenad efteråt innan vi åkte hem. På kvällen åt jag och Annie middag hemma hos Hanna. Vi fixade oss och förade, en stund innan vi skulle dra kom Stina, hennes kompis, Yones, Rickard och Felix förbi och hälsade. Vi tjejer drog sen vidare till Klubb Göta där vi mötte upp Rikard, Tage, Martin o.s.v. 
 
Idag har jag varit på Ikea med familjen. Kom hem några timmar senare och pluggade en stund. Filippa kom sedan över på middag och hjälpte mig med en skoluppgift. Har även varit på en powerwalk nu på kvällen på 8,5 km. Nu ska jag kolla på Vampire Diaries, puss&Kram
miningalinn

Mysigt att åka till Kungsträdgården!:D

Lydia

så fin bild!

Annelie

åhh vad fin bild! :)

Emma Grann Fotografi

Så fint med blommorna!!

linah

så fint:D aldrig vart där!

Elin

Så vackert!

Carolina Thoor

Fina bilder! Låter som en mysig helg du har haft :D hoppas skoluppgiften går bra :) har du också muntliga nationella idag? :)

Sv; Ja, det var det. Men det är ännu finare idag :)
Kram

Anita

Såå vackert :)

Boel

Åh så mysigt det låter, och underbar bild!

Sv: Ja :D

Hanna Karlsson

Det är så vackert med körsbärsblommor!

Malin ♔

Åh jättefin bild :D

Sarah

Vilken fin bild :)

Ida

En sådan himla fin bild!

Jessica

Så fint :)

Denise

Ååh vill också åka dit och titta! :D Såå otroligt fint!

maja söderberg

åh så himla fint :)

Pauline

alltså sååå fint!

Amanda Engberg

Vilken härlig bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: