Ta mig tillbaka till den sommar som aldrig tog slut, för vi levde varenda minut

| Inspiration, Vardag
Untitled #46
Igår kväll träffade jag Hanna, Rickard och Felix en stund. Hängde lite utomhus och så. Idag har jag hjälpt mamma att tvätta bilen och sen åkte vi och käkade lunch. Mötte Hanna efteråt och åkte till stan. Kollade i butiker och åt kulglass. Har precis kommit hem till henne, nu ska vi laga middag. Resten av kvällen ska vi bara ta det lugnt och mysa, vi ska kolla på Let's dance och säkert någon film/serie, doppa frukt i choklad och så. Hoppas alla får en grym kväll!
Denise

Fin outfit! :D

Boel

Grymt snyggt!
Låter som en härlig dag också :)
Hoppas du får en fin kväll!

Sv: Tack för tipsen och motivationen till körkortet :)

cecilia

vill ha jeansen so bad!

junkfoodjunkie

Åh vad gott med chokladdoppad frukt ^^

Anita

Massa fina saker :-)

Emma

Byxorna är grymt snygga!

sofft.blogg.se

Snygga klackar!

Kimmey

Snyggt!

Jenny Karlsson

snyggt! Dom där skorna är ju bara att dö för!!

Rebecka

Älskar tröjan, vart är den ifrån? :)

Malin

Men vilken himla snygg topp!:)

miningalinn

Så snygg outfit!(:

marina

sv. Verkligen! :)
Gott med choklad och frukt!

Klara Andersson

snygga kläder

purposes.blogg.se

Va nice med nytvättad bil!:D Hoppas middagen du lagade blev bra ^^

sara

Super snygg outfit! :D

Snyggt! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: