Nu står vi här, vad fan gör vi nu när våra lögner är slut?

| Vardag
Uppdatering är på topp som vanligt, haha. Jag var i tisdags hos läkaren och fick antibiotika men det framgick aldrig om jag hade bihåleinflammation eller bara en kraftig förkylning. Hängde hemma hos Hanna efteråt, solade lite och åkte sen in till stan. Köpte en latte och satte oss i Kungsträdgården. På kvällen drog vi till Treat med Rikard, Tage, Martin och Zacke. Vid 23 tiden drog vi vidare till Hellströms där vi mötte upp bland annat Rickard, Felix och Linnea. Drog sen till Opal en stund innan vi åkte hem igen.
 
Igår åkte jag, Hanna och My till Ungdomsmottagningen i Nacka. Väl klara där åkte vi hem igen, tog en powernap och senare på kvällen möttes vi upp igen hemma hos Hanna. Fixade oss och drog till The central bar. Mötte upp Rikard, Martin, Wille och Simone innan vi drog vidare till White Room. Kom hem vid 5 imorse. 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt än så länge men ska snart gå hem till Filippa för att äta middag innan vi möter upp Simon. Vi ska på bio ikväll och se Fast & Furious 7. Varit så himla taggad på den länge så ska bli jätte kul! Hoppas alla har en grym torsdag! ♥
Sarah

Har börjat lyssna på den låten :)

Hoppas i alla fall att antibiotikan gör sitt för dig!!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du kommer känna dig piggare nu då då du fått medicin:)

purposes.blogg.se

Vad synd att du inte fick reda på vad det var :o Man vill ju veta :o

Hoppas du blir nöjd med filmen ^^

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som riktigt bra dagar!

Viktoria Eriksson

Låter bra med bio, måste se den! :)

maja

fina och härliga bilder :)

Skogsraah ☾

Härliga bilder :)

Josse

härliga bilder!

Anita

Härliga bilder :)

Fina bilder. :)

Elin

Fina bilder! :)

miningalinn

Vad bra att du fick medicin, segt att inte få ba af det var men hoppas det går över snart!

MATILDA ROSQVIST

Härliga bilder :D

linah

åh så kul:D!

sofie

Härliga bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: