Nothing compares to all the memories you gave me

| New in, Vardag
Välkommen hem till mig, mitt 10e par converse ♥
 
I onsdags slutade jag runt 1-2, mötte upp Hanna för en powerwalk på 7,3 km och senare på kvällen åkte vi in till stan. Köpte varsin chai latte, gick till Kungsan och sen vidare mot Gamla stan. Promenerade runt en hel del och tog några fina bilder på solnedgången. 
 
Igår slutade vi skolan runt 1 igen så jag och några från klassen drog till Söder och tog en öl på en uteservering i solen. Det var super mysigt och sen mötte jag upp mamma i Farsta för att köpa skorna ovan ↑ 
 
Idag slutade jag halv 12 men stannade kvar i någon timme och pluggade matte. Träffade sedan Marcus i stan, han köpte jeans och sen gick vi mest runt och pratade. Mötte efter det upp Max en snabbis innan jag gick hem. Ikväll ska jag, My och Sofia på Filips studentskiva så tänkte ta en powernap nu för att vara pigg till ikväll. Hoppas alla får en grym fredag ♥
Cajsa

hoppas att du har haft en bra dag snygging!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Snygga! :)

Kashaya

Så härligt nu när det börjar bli lite varmare så man kan sitta på uteserveringar.=)

Pauline

älskar converse

miningalinn

Älskar converse!(: har dock bara ett par!(:

Flisan

Najs med nya converse :D

Mohammedi's | Art, model & designer

snygga!

Skogsraah ☾

Härligt med nya vita :)

Klara Andersson

ååå så snygga!

sara

Super snygga! :D

jonna

älskar converse. :) Måste också skaffa mig ett nytt par. Mina är rätt slitna nu :)

Viktoria Eriksson

härligt med powerwalk :) så snygga!

Oj, då har du många skor! Jag har bara totalt 3 par.

Eller 2½ om man ska vara petig!

MALIN

Man kan aldrig få för många Converse ;)

bexollila

Du har en del converse du ^^

S A R A

låter som en trevlig helg!

Annelie

så snygga skor! :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag köpte två par nya converse i helgen. Ett par fodrade (som jag ska lägga undan till i höst/vinter) och ett par svarta i skinn typ:)

Amanda Engberg

Vilka snygga! Jag skulle behöva ett par i sommar :)

Nina Bergquist

snygga!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: