Jag vet att du inte är bra för mig men jag tror att jag behöver dig ändå

| Natur, Vardag
I söndags var vi uppe i Älmsta och kollade på möbler och så. Påsklunch hos farfar och Carin vid 1 och sedan påskäggs jakt med lillebror. Vid halv 7 tog jag bussen hem, kom hem vid 9. Gick hem och åt middag sen hem till Elin där hon, jag och Annie chillade resten av kvällen. 
 
Idag har jag varit på ett naturreservat i Tyresö med mamma och Jouni och fikat. Träffade Annie efteråt, hängde hemma hos henne innan vi åkte till Skarpnäck och träffade Fanny. Någon timme senare åt vi på grillen och sen till Kärrtorp igen där vi mötte upp Emelie och Elin. Vi drog hem till Elin och satt där och pratade om allt möjligt innan jag gick hem. Kom nyss hem och ska kolla ett avsnitt av Revenge innan jag går och lägger mig. Det är så himla skönt med påsklov och jag ska passa på att njuta till max! 
Cajsa Lindahl

hej gumman! :D nu MÅSTE vi ses snart nån gång! har bott i sthlm snart i tre år och vi har inte setts sen jag flycka hit! 😮 kramis söt!

btw, är tillbaka på bloggen igen!

Emma

Fin bild! :)

cecilia

lät som en bra dag :)

Malin

Ja njuuut! Så skönt med lov :)

Denise

Låter som härliga dagar :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du har verkligen alltid mycket för dig:) Härligt!

Elin

Lät underbart! :) Ha en fin kväll.

Carolina Thoor

Naturreservatet i Alby eller? :D
Låter som en bra påskhelg du haft!

Sv; Ja, klänningen är grymt snygg! Tack :D
Kram

purposes.blogg.se

Låter nice!:D Speciellt det där med påskäggsjakt haha xD

maja söderberg

fin bild!!

Skogsraah ☾

Det låter som härliga dagar :) måste vara skönt med lov!

sv: kul att du tycker det!

Boel

Låter mysigt :)
Super fin bild!

miningalinn

Låter som bra dagar, va också å fika med mamma idag!(:

Anita

Mysig bild :D

Alice

Superfin bild!

Lovisa & Wilma

Fin bild!

Matilda Johansson

Fin bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: