It's been a long day without you my friend and I'll tell you all about it when I see you again

| Vardag
Först av allt vill jag ägna en tanke åt min vän Emelies pojkvän som gick bort i fredags natt. Vila i frid Linus ♥
 
I lördags var jag på Långbro värdshus med familj och släkt för brunch. Det var jätte trevligt och mycket god mat! Efteråt åkte jag hem till Hanna, senare kom Annie, Emelie, Elin och Höglund. Vi grillade, umgicks och så. Senare på kvällen drog jag och Hanna ut. Vi mötte upp Rickard, Felix och Sanna. Drog till Lion bar och någon timme senare kom deras vänner dit. Vi allihopa drog vidare till Marquise där resten av kvällen spenderades. 
 
I söndags pluggade jag lite innan jag gick hem till Hanna igen. Annie var redan där så vi käkade lunch och lite senare kom Emelie, Höglund och Linn. Vi gjorde inte så mycket, umgicks mest. 
 
Idag åkte jag hem till Hanna efter skolan. Efter en stund kom Annie och Fanny. Vi åt lite mellis och sen åkte jag till gymmet. Körde ett Body pump och ett CX pass. Kändes riktigt tungt eftersom jag inte varit där på ett par veckor på grund av sjukdom o.s.v. Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Kramis
Elin

Ush vad hemskt! Rip. Låter ändå som en trevlig kväll.

Boel

Ursh vad tråkigt :( Vila i frid <3

Sv: Tack!

Malin

Jag beklagar! :( så orättvist!

Jessy

Va tråkigt, beklagar! Kanske inte är sådana här kommentarer du vill ha men och då ursäktar jag för det.

Usch vad tråkigt att han gick bort. :/ RIP.

maja

mysigt med brunch!

Oslofru

Så mysigt :)

Carolina Thoor

Lät som tre bra dagar du haft för dig :D kul att få vara med släkten och familjen!

Sv; Jaså okej :)
Kram

Det är så härligt med grillkvällar! :)

Linn Strömberg

Nej va sorgligt! :( Mina tankar går till hans familj och nära

Linnéa Pyrrö

Åh vill också på brunch..

Viktoria Eriksson

Så tråkigt! Kramar <3 - Härliga bilder!

sandra

Låter som du haft en bra helg bortsett från din väns pojkvän som gick bort!

Klara Andersson

fina bilder

cecilia

mysiga bilder!

purposes.blogg.se

Gud! Alltså det där i början, kändes väldigt mycket! usch!

Grillning är härligt!^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: