Innan jag dör vill jag:

| Vardag
 
- Gå på konserter
- Resa jorden runt 
- Inreda mitt eget hem 
- Åka på road trip
- Tatuera mig ännu mer
- Få en son som ska heta Liam 
- Lära mig att surfa 
- Gifta mig 
- Bo i ett annat land
- Äga en riktigt snygg, lyxig bil

Liam är ett fint namn. :)

shazi

underbar bild

SaraNavjord.se

vilket härligt inlägg! låter som en bra lista:)

Hoppas att du får allt! :)

linah

varför just liam?:D om du vill berätta!

Emma

Skulle vara så kul att bo i ett annat land! :')

Mikaela

Jag vill också åka jorden runt :)

Viktoria Eriksson

härlig bild och lycka till med din lista! :)

Sanne-Madeleine Håkansson

fin bild :D

Lydia

Vill också resa jorden runt!

Klara Andersson

skulle också vilja resa jorden runt

Malin ♔

Vilken mysig bild :)

jonna

Låter som bra mål!
Hoppas du har en bra helg. :)

sofft.blogg.se

Fint foto!

Emma Grann Fotografi

Lät som riktigt bra mål! :) Härlig bild!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så härlig lista :)

Jessica

Flera saker utav dessa vill jag också göra! T.ex. lära mig surfa, tatuera mig ännu mer och bo i ett annat land :)

Liborius

Åh det finns så mycket jag vill hinna göra innan jag dör:D

malinstuart

Gud va fin blogg!

Jennisbeauty

Så vacker bild! :) kram

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sjukt bra saker! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

Resa jorden runt - JAA! Alla fall varit i alla världsdelar :)

Lina - my art & my life

håller med på flera punkter!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: