I was a king under your control

| New in, Vardag
Igår åkte jag hem efter skolan, kollade några avsnitt av The blacklist och efter Annie slutat jobbet mötte jag upp henne i centrum. Vi gick hem till henne, chillade en stund innan vi drog vidare till Elin. Där var även Emelie och Höglund, vi gjorde inte så mycket utan umgicks bara. 
 
Idag har jag gått i skolan mellan halv 9 och halv 12. Åkte hem till mamma efteråt och sen åkte vi till stan. Åt lunch på Vapiano och kollade några butiker. Jag fick med mig en bikini och en ögonbrynspenna hem. Vad som händer ikväll är väldigt oklart men blir förmodligen myskväll med Hanna. Hoppas alla får en bra fredag ♥
New in, bikinin är mer neon färgad än ljusrosa. 
CQ

fin bikini!!

Lydia

så fin!

♫♪ sandra

vart är bikinin från? :)

Sanne-Madeleine Håkansson

jätte fin :D

Elin

Åh, vad snygg den var! Vart är den ifrån?? :)

Robyn

Jättefin bikini!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh vilken fin bikini!

maja söderberg

superfin bikini!!

Ida ♔ Foto

snygg bikini :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Åå, den där bekinin älskar jag! :)

Anita

Snygg! :)

Linn Strömberg

vad härligt med en så kort dag! Och vad gott med Vapiano!

Amanda

Vilken jäkla snygg bikini!! :D Så fin!

Jessica

Så fin bikini :)

cecilia

så snygg!!

Emma Grann Fotografi

Åh vad fin!!

♛ johanna

Snygg!!

Mia

Gud vilken fin bikini, vart har du köpt den? :)

linah

jättesnygg bikini:D!

Pauline

snygg!

Sanna | Design & Beauty

Åh vad söt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: