Hold my hand baby, cause I don't want to walk alone

| Vardag
 Här är de sista bilderna från Katy Perry's konsert. 
 
Igår började jag halv 11 och slutade klockan 2. Jag åkte direkt hem för att hinna äta och sova lite innan det var dags att åka till gymmet. Jag körde som vanligt ett CX och ett Body Pump pass. Senare på kvällen tog jag en powerwalk med Elin och Annie, träffade även Hanna en liten stund sen påvägen hem. 
 
Godmorgon vänner! Jag börjar skolan om cirka en timme och sen slutar jag vid 4 om vi ska gå heldag. Då ska jag åka direkt hem för att plugga, har en hel del den här veckan. Önska mig lycka till när jag idag ska hålla en helt egen lektion. Kramis
jonna

tack :) så fina bilder!
och lycka till. :)

sofft.blogg.se

Coola foton!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du fixar säkert att hålla i en lektion:)

Bilderna är fräcka!

Liborius

verkar ha varit en sjukt cool konsert!

Kimmey

Fina bilder!

Sanne-Madeleine Håkansson

lycka till :D

miningalinn

Åh, lycka till med lektionen!(:

Lydia Elstig

Så roligt!

Klara Andersson

coola bilder!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka härliga bilder! :)

Verkar ha varit fullt ös! :)

Elin

Hade så gärna velat vara på den konserten! Lycka till idag. :)

Skogsraah ☾

Häftiga bilder :)

Emma Grann Fotografi

Åh vad kul det hade vart att gå på!

Gud vad roligt det ser ut. Lycka till! :)

Sanna | Design & Beauty

Gud vad kul att se henne live, det hade jag så gärna gjort! :)

MALIN

DEN konserten och DEN kvinnan skulle jag också vilja se! Så jäkla grym!

cecilia

åh, vad roligt!!!

Emma

Skulle verkligen ha velat varit på Katy's konsert, så himla bra hon är! :)

Pauline

vilka bra bilder!! :)

Viktoria Eriksson

Häftiga bilder! Lycka till <3

bexollila

så häftigt!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så härliga bilder :)

Annelie

så härliga bilder!! :) hoppas det gick bra att hålla lektionen! :)

Boel

Helt fantastsikt grymma bilder :D

Lycka till på lektionen!

Sv: Visst är den :)

sofie

Åh vad roligt :)

Celine

Gud vilken underbar konsert det verkar ha varit!

Hanna

Mycket färg! Jättefina bilder :D

Denise

Ser ut att ha varit en fantastisk konsert! När var den? :D

Clara

Häftiga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: