Glad påsk!

| Vardag
2 av mina 4 påskägg jag fått :) 
 
Hej allihopa och glad påsk! I torsdag var jag, Hanna, My och Kasper på Marquise. Innan dess förade vi på The Central Bar där även Lisa hängde med oss ett tag. Det var full moon party på Marquise så vi flängde runt med neon färg överallt. I fredags åkte jag upp till landet och ska vara här tills imorgon eller på måndag. Har idag varit på påsk lunch hos farmor. Vad som händer resten av kvällen är oklart men kanske bara ta det lugnt och kolla på serier. 
 
Jag har som pricken över i:et förmodligen fått bihåleinflammation också. Har varit sjuk sen i julas till och från. För någon vecka sedan blev jag jätte förkyld igen och har sedan dess haft ont i huvudet varje dag och känt ett tryck vid bihålorna. Ska boka en läkartid på tisdag för att kolla upp det där, trött på att känna mig hängig och ha huvudvärk. Hoppas alla har en super bra påsk helg! 
purposes.blogg.se

Oj, låter inte någon vidare det där med inflammationen. Hoppas huvudvärken går över!<3 Lycka till hos läkaren på tisdag ^^

Sarah

De e så himla kul me neonparty :)

Karin Lygnersjö

Har inte fått något påskägg ^^ haha

Anita

Fina bilder, glad påsk! :D

shazi

fina bilder

miningalinn

Fina ägg. Jag fick inget för att mamma å pappa tyck jag blitt för stor för påskägg, vilket jag inte tyck man kan blir för stor för!(:

Rebecka

Fina bilder, glad påsk!

Rebecca

naaw glad påsk på dig med :)

cecilia

Glad på i efterskott på dig! :)

Jessy

Åh, roligt med påskägg ju. Jag är nog för gammal nu för har inte fått något hahah :(

Sanna | Design & Beauty

Glaad påsk! :)

Wild Child

Ååh vad mysigt!! Har ingen påskkänsla här alls, vill också ha fjädrar och ägg!

Mathilda

Glad påsk!!

Malin

Åh det var en snäll påskhare, haha. Vad skoj!

Elin

Glad påsk :)

ebba

så härliga bilder, glad påsk!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Hoppas att du inte fått bihåleinflammation , utan att det bara är en hemsk förkylning. Krya på dig!

Yuki Yoursic

Glad Påsk till dig med :)

Liborius

åh vad segt att du blivit förkyld igen:(

Denise

Hoppas du har haft en riktigt härlig påskhelg! :)

fanny ahlm - hörselskadad

fin blogg!

sofie

Så fina bilder :) Glad påsk

Kimmey

Fina bilder :)

Hanna

Fina bilder! :D

Glad Påsk!!

linah

så fint:D!

Alice

Superfina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: