Filmbetyg

| Filmbetyg
 
5/5 hjärtan
I den 7:e delen av succéserien dyker en ny karaktär upp, Ian Shaw, som ska hämnas på de som är ansvariga för hans brors död - Dominic Toretto och hans gäng.
 
Jag älskar alla Fast & Furious filmer och den här filmen var inget undantag. Ibland är den väldigt orealistiska men vem bryr sig om det när man har ögongodis, action, spänning och romantik genom hela filmen. Vem vill inte ha en sån där goding till racerbil efter att ha sett filmen? Jag kan gärna ta en. Haha jag älskar scenen när Dom kör en bil genom flera glashus och Biran skriker "Cars don't fly", exakt som han sagt till sin son tidigare i filmen. Och hur skön är inte Roman när de ska köra baklänges ut ur flygplanet? Ett tips är att kolla igenom senaste filmen, eller varför itne köra ett helt maraton innan man ser den här filmen. Jag hade inte sett någon av filmerna, eller 6an på hur lång tid som helst när jag såg 7an vilket gjorde delar av filmen lite oklara eftersom jag inte kom ihåg vissa saker. Inga ord för slutet på filmen ♥ 
Älskade, fina Paul Walker. Rest in peace. 
 Bild lånad från google
 
Här kan ni hitta mina andra inlägg om filmerna. 
Moa Simborn

Vill ju också se. Har typ dock inte sett de första heheh

Den filmen var kanon! :)

Carolina Thoor

Åh vill gärna ser den! Längtar tills att den kommer ut på swefilmer, så spänd att få se filmen! :D

Sv; Tack :D
Kram ♥

Elin

Åhh, bara MÅSTE se den!! :O :D

bexollila

ååååh va ja vill se den nu!!!

Anita

Vill se :D

Jag har faktiskt aldrig varit något fan av de filmerna. :)

Emma

Den verkar vara så bra! :')

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har inte sett den ännu, men det blir det nog snart skulle jag tro haha:)

cecilia

har inte lyckats fasta för f&f filmerna faktiskt.. men att se dom är ett måste!!

maja

kul att läsa, har inte sett någon sån :)

Kimmey

Tur att den var bra :)

Viktoria Eriksson

åh, måste se den! :)

sara

Ohh vill också se på den! :D

Klara Andersson

åå vill se!

Kashaya

Har bara sett den första

shazi

åh, måste se den

sofft.blogg.se

Grät så mycket i slutet!!

miningalinn

Ser du de flesta filmerna med nån eller ensam?

Angeliqa

Åhh jag älskar alla fast & furious filmerna och själv ska jag äntligen få se den sjunde på lördag! :D

linah

åh har inte sett nån av dom;/ borde göra de!

Jag såg den för en vecka sen, tyckte också att den var bra :)

Lydia Elstig

Så otroligt bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: