Filmbetyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Rosie Dunn och hennes bäste vän Alex har känt varandra sedan de var sex år. De bestämmer sig för att för att plugga i Boston, men ödet vill att framtiden ska se annorlunda ut. På en fest blir Rosie gravid med pluggets hetaste kille och Alex får åka till USA själv. Under de följande tolv åren har de fortfarande kontakt, men kan deras vänskap överleva tiden och avståndet?
 
Det här var en super mysig, romantisk film. Rosie och Alex har en otroligt fin vänskap och trots allt som händer lyckas de aldrig riktigt gå vidare från varandra. Men de har även en sån himla otur och det händer så mycket under alla år som skulle fått vem som helst att ge upp. Den här filmen har så många bra budskap, som att aldrig ta något för givet, ta vara på tiden, kämpa för vad du vill ha och ge aldrig upp om dina drömmar. 
 Bild lånad från google.
Viktoria Eriksson

Åh, har sett den! Helt underbar ju :)

Den har man inte sett än! :)

Ebba

Den måste jag se! Perfekt att göra nu när jag har påsklov :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som en bra film! Även om jag inte är ett stort fan av romantiska filmer, haha.

Önskar dig en fin påsk!

Karin Lygnersjö

Jag har blivit otroligt kass på att se film så kanske är detta nått att börja med igen :D

Elin

Måste ses :D

KassandraPalma

den filmen var så himla bra!

Linnéa Pyrrö

Bra filmtips! Nästa gång jag ska se film kikar jag in på din blogg ;)

Boel

Måste se den! Den verkar himlans bra :D

Rebecca

ååh intressant och kolla på den :)

Natalie

Å den måste jag se:D

marina

Glad påsk!

Josephine

Den är helt underbar!

linn

Den filmen är så bra!:D

maja söderberg

vilket bra tips :)

Emma

Verkar vara en bra film! :')

Skogsraah ☾

Åh! Bra tips :) Älskar bra romantiska filmer.

Bea

Den låter så bra! Måste verkligen se den snart :)

linah

åh, tack för tipset:) letar efter en massa bra filmer idag!

Anita

Måste se :D

Bianca

Jättekul inslag med filmtips, men jag måste verkligen påpeka att det hete "filmbetyg" och absolut inte "film betyg" - våga kämpa emot särskrivningen!

FrökenTV, bloggen om tv och film

Den filmen är så himla söt



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: