You're just a hideaway, you're just a feeling. You let my heart escape beyond the meaning

| Natur, Vardag
Idag tänkte jag åka hem och ta det lugnt efter skolan när Frida och Elin hörde av sig, så jag åkte hem snabbt och lämnade väskan innan jag åkte tillbaka till stan och träffade de. Vi tog en fika och gick runt och pratade lite innan vi sa hejdå och jag åkte hem. Har i någon timme fotograferat Karro och Erika och nu kollar jag på Paradise hotel. Vi hörs imorgon igen, puss&kram
linnea

gott med fika!

Sarah

Så fin bild :)

milina.blogg.se

åh vilken jättefin bild :)

Ida Lindborg ♡

så fint :D

Hoppas att du får en fin dag! :)

Kajsa-Stina

Mysigt med en fika med kompisarna :)
Vad händer annars hos dig idag? :)

sv: Ja de var askul på hockeyn igår faktiskt :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fin bild!

Pauline

fin bild, mysigt med fika :)

THE REVOLT

Att gå runt med en stor skolväska då man ska träffa vänner är inte så kul xD smart ändå att du gick hem o lämnade den där ^^

Vera

Det lät jättemysigt, vilken fin bild!

Kram

G I N A ~

Vilka vill du ska vinna Paradise hotel? :)

Sara

Mysigt det låter! :)

CECILIA

det lät som en bra dag :)

MADDISENJ.SE

Lät som en bra dag!

Felicia Vargmåne

Riktigt fin bild och jag ÄLSKAR din design! :)

Petra

mysigt med fika

nina

fin blogg! kolla gärna in min :)

Kelly

Så fin bild!

linnea

bra låt i rubriken :D

Emelie

Så mysigt med en fika :D

Maja

Låter som en fin dag!

Linneaellinore - FOTO

Åh vilken fin bild och vad mysigt med en fika! :)
Lust att göra ett bloglovin byte? :)

fashion

Fin bild! :)

Pauline

älskar att glo på ph! x)

Natalie

Lät ju väldigt mysigt de!! Fin bild:D

FrökenTV, bloggen om tv och film

Väldigt fin bild



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: