Tears are raining, you won't live to see me on the street

| Inspiration, Vardag
Untitled #33
Idag har det varit ett riktigt otrevligt väder. Började skolan halv 11 och slutade 2 så åkte direkt hem, pluggade lite och sen kom mamma och hämtade mig. Vi hämtade mina saker hos pappa, handlade mat och nu är vi hemma igen. Ska alldeles strax äta middag och sen fortsätta plugga inför ett prov på onsdag. Hoppas ni haft en bra start på veckan ♥ 
VERONICA - fashion blog

SÅ snygg outfit!! :) Ha en underbar start på veckan tjejen! Ha en toppenkväll! Kram!

linnea

lycka till med plugget!

Lydia

Jättefint kollage!

Emelie

Lycka till på det provet :D Och vilket härligt kollage, love it!

Malin Johansson [ PINKPIERCING ]

Jag har typ såna där jeans, fast med lite mer hål i byxbenen :)

Celine

Vill ha jeansen!

jonna

snygga grejer :)

Victoria Nielsen

Älskar jeansen! Ha en bra kväll!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Älskar koppen!

Madeliene

- Vädret här har också varit tråkigt och riktigt läskigt. Gick till stan innan och ett träd föll ner precis bredvid mig typ, blev skit rädd haha!

Ida - foto & häst

supersnyggt! älskar jeansen :D
sv; tack snälla du ❤

marina

sv. Tack så mycket. :)
Vädret har inte varit så roligt här heller, skit kallt!

SARA EMILIA

Låter härligt!

Inga-Linn

Hade du tänk börja med veckans blogg igen? Om ja, när?:D

kaffehörnan

Hoppas på bättre väder imorron

Vädret är som det är! :/

Inga-Linn

Så, snygga dom byxorna är!!:)
Sv: ja vore roligt:)

♀ THE REVOLT ♀

Otrevligt väder här med xD men tycker det mysigt haha xD för har inte varit tvungen att gå ut xD så jag har sluppit regnet!:D

Pauline

älskar koppen!

Michaila - träning, hälsa och studentliv

Hoppas att provet går bra :) Lycka till!

Sofia

Snyggt :D

MALIN

Bomberjackan är riktigt läcker!

joicio.blogg.se

jag MÅSTE inskaffa mig en bombarjacka

Denise

Såå snygg outfit i collaget! :)

Maria Karlsson

Gillar verkligen koppen! Vart kommer den ifrån? :)

Kashaya

Snygg t-shirt.=)

Cornelia

Åh jeansen är sååå snygga! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad mycket fina saker:)

Matilda - tonårsliv i rullstol

Så snygg outfit!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: