Show me that you're there, because I can't win this battle on my own

| Djupt
 
I tried to fight it but I'm powerless.
I had no idea what I was up against.
 
I made my choice. This is my story. 
So break me apart, it's for your glory.
 
fashion

Fin bild!

♀ THE REVOLT ♀

Antar att detta inlägg innehåller mer känslor än jag som läsare kan fånga upp då jag inte vet bakgrunden till inlägget. Men om det hänt ngt så hoppas det löser sig! :o <3

Pauline

så härlig bild!

Sigrid

Vilken underbar bild! Hoppas du får en bra dag :)

♫♪ sandra

fint :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Är det något speciellt som hänt Amanda?:/

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Fin bild och fin text!

VERONICA - fashion blog

Så fin bild, och text! :) Ha en underbar måndag, hoppas dagen bjuder på många härliga stunder! Kram!

V I L M A L A ♔

Har något hänt?? :(( ♥

mot plus

fiin bild!!

Emelie

Älskar bilden! Fin text också :)

Amanda Niclasson

Så fin blogg du har, verkligen!

Mirjam Wallmark

Vilken fin bild! Hoppas att du får en riktigt grym vecka :) kram

OLIVIA

vad fin bild, ha en toppen dag. Kramis♡ ♡

NATHALIE - Fashionblog

Fin bild och text, kommer den från en låt? :) Om det är något som hänt så finns jag Amanda <3 kram

SARA EMILIA

Riktigt fin bild och fint skrivet!

fashion

Hoppas att du har haft en bra dag! :D

ebba

så himla fin bild!
svar: åh tack :D ja supergott!

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

linnea

härlig Bild och fin text!

Amanda

Mysig bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: