She’s stronger than you know, a heart of steel starts to grow

| Vardag
Igår slutade jag halv 12, drog hem och gjorde lunch. Tog det lugnt, Annie kom och vi hängde ett tag innan hon drog hem. Sen mötte jag Filippa, vi handlade och gick sen hem till henne och gjorde en svin god middag. Även syrran kom och åt med oss. Lite senare på kvällen åkte vi till Söder, mötte upp Gustav och Oskar. Drog till Opal, hängde och sen kom Nicklas och hans vänner. Hängde med de lite innan vi hälsade på Jair och sen åkte hem. 
 
Idag blir det utgång med tjejerna, ska bli riktigt roligt. Vi hörs ikväll eller imorgon, puss
Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Ååå, vad mysigt. Var också ute på söder, galet mysigt! :)

Victoria Nielsen

trevlig helg!

Emelie

Kul med utgång :D

fashion

Härligt! :)

Inga-Linn

Slutade tolv?:) menade du från jobbet då?:)

Sanna Preifelt

Åh vad roligt :)

V I L M A L A ♔

Åh så kul med utgång, kan knappt vänta tills jag är 18 :3

Denise

Vilken trevlig kväll! :)

Emmy

Hoppas att du hade en grym utgång!

sv;
Jaa verkligen, så himla fin text också! ^^

michelle bergström

Hoppas du hade det trevligt! :)

Julia ♥

Härligt! :)

Pauline

vad roligt :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Härliga bilder. :)

bexollila

härliga bilder alla ser så glada ut :D

sv : ja de va skönt med en resa!

Det ser ut att vara ett härligt gäng :)

caroline ♡

Hoppas du hade det kul :D

Inga-Linn

Skönt att sluta tidigt. Vi slutar alltid halvt tolv på fredagar för att dom som ska hem hinner hem på rätt sida av tolv(:

Moa

härliga bilder :)

jonna

ser ut som ni hade det trevligt :)
Hoppas du får en bra måndag!

NATHALIE - Fashionblog

Vad roligt och himla trevligt de ser ut :) kram

Maja

Vilken härlig dag!

Sarah

Va kul me utgång :)

marina

sv. Tack så mycket. :)
Låter som en bra helg. :)

J E N N I F E R

Härliga bilder!

♀ THE REVOLT ♀

Härliga bilder!:DD

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Kul med utgång, härliga bilder!

KassandraPalma

härliga bilder!

F E L I C I A

Hoppas ni hade det trevligt och roligt!

cassandra gigel

najs med utgång ;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: