People change, things go wrong. Shit happens, life goes on

| Vardag
 
I fredags drog vi till Opal istället för Hellströms och umgicks. Tiffany kom och när Filip och Sofia drog så fortsatte vi och umgicks, kom hem vid halv 2. Igår var jag i Sickla köpcentrum med Jouni, träffade sen Hanna inne i stan. Hade gäster på kvällen och sen drog jag ut. Var meningen att jag och tjejerna skulle dra till Sommar eller Marquise men på grund av personliga anledningar valde jag att skippa det och umgicks med Lisa istället :) 
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Såå fin!

Petra

hoppas du får en fin söndag

THE REVOLT

Hahaha alltid nytt köpcentrum xD sickla har jag faktiskt inte varit i ^^

Pauline

fina du!

Emilia Sjödin

så fin!

KassandraPalma

fin!

Inga-Linn

så fin du är!:)

Kelly

Så fin :D

Ebba

Så fin!
Svar: ja riktigt kul :)

Anonym

Fin du är

Man får ändra sina planer! :)

Emma Grann Fotografi

Vilken fin topp!! :)

MATILDA

så fin :D

SARA EMILIA

Åh så fin!

Moa Persson

låter som en rolig kväll, fin du är också :)

Julia ♥

Ååh, vad fin du är! :D

fashion

Fin bild! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Bryr du dig om att kika på valvakan?

NATHALIE - Fashionblog

Så fin du är tjejen :) kram

Felicia

Mys med Hellströms!

puss

Emelie

Fina du! Låter som bra dagar :)

Inga-Linn

Köpte du något i stan?:)

linnea

fin tröja du hade på dig! :)

linah

fin duär :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Fina du. :)

jonna

så fin du är :)

Fillan

Vad fin! :)

Liza Ludvigsson

Fin du är! :) Hoppas att er kväll blev bra ändå!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: