Jag tar hellre ett dåligt svar än inget svar alls

| Vardag
 
Äntligen en ny vecka och det känns bra. Det närmar sig höstlov vilket jag verkligen ser fram emot. Slutade skolan vid 2 idag, drog till pappas firma och hängde med syrran tills hon slutade. Vi åkte hem, lagade middag och sen till Länna för att köpa några saker till henne. När vi kom hem drog jag ut på en powerwalk. Jag har nyligen kollat på Idol och tänkte diskutera lite politik med pappa innan jag går och lägger mig. Har redan missat halva ph så kollar på det imorgon istället. Hoppas ni har haft en bra start på veckan ♥
Pauline

härligt!

♀ THE REVOLT ♀

Haaaah! Jag har inget höstlov xD

Rubriken, så SAAAAAAAAAANN!!

Jag hade velat ha höstlov!! :P

Kajsa-Stina

Kul att se vad du lyssnar på för musik. Älskar spotify haha :)
Skönt med en promenad. Det kan få en på bättre tankar och skönt att röra på sig.
Kan du mycket om politik? Jag är väldigt färsk på den biten så jag kan väl bara det basala om vad socialdemokraterna och moderaterna står för. De resterande partien kan jag bara litegrann om.

sv: Tack snälla! Ja den bilden stämmer verkligen bra :)
Hur mår du annars idag? =)

Amanda Jona [SPONTAN]

Tack för musiktipsen :)

marina

sv. Tack så mycket. :)
Känns alltid som du hinner med så mycket om dagarna. :)

♫♪ sandra

åh nashville låtarna <3

Sarah

Så skönt att ta en pw :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Skönt med en powerwalk. :)

V I L M A L A ♔

politiken försvinner aldrig ;)

OLIVIA

super bra låtar det där, älskar Engel :D

sv: åh tack :D
kram♥

Madeleine

ååå ahah älskar admiral P :D

LINNEA

Behöver höstlov nu...

Ida Lindborg ♡

såå bra låtar!

Sv: Tack så jättemycket! :D

♀ THE REVOLT ♀

Inget nytt inlägg idag? :o

KassandraPalma

har aldrig hört de låtarna förr, borde ta och lyssna !

Frida Christina

ja, ikväll blir det utgång! =) höstlov, guud vad tiden går, jag tänker inte på det eftersom det fortf är så sjukt varmt här

MADDISENJ.SE

Skönt med ett höstlov framför dig!

Lydia

bra låtar!

SARA EMILIA

Härligt med en pw! :D

bexollila

ååå asså engel är så jävla bra, kärlek till den!

Karin

Tycker det är så komiskt att när sånahär låtbilder läggs upp så har jag inte hört en enda av låtarna xD

Emelie

Bra musik!!

linnea

jaså snart höstlov. jag tyckte det var sommar alldeles nyss! ^^

Moa

håller med din rubrik så mycket!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: