I'm seeing flashbacks dancing in my mind

| Djupt
 
The way you touch me, boy you send me flying
The way you move me is electrifying
I try to fight it but I'm powerless
I'm no match for what I'm up against
But I keep giving in 
MALIN

Du är så fin :) Dina ögon är helt otroliga!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Fin du är. :)

Hoppas att du får en riktigt fin dag! :)

Jennisbeauty

Så fin du är! :)

marina

sv. Ah verkligen!
Åh ögonfransar! <3 är dom byggda?

Liborius

fin:)

CECILIA

vad fin du är!!

Maja

Så fin du är!

Madeleine

finaste amanda!!

Sofia - Vardag&Foto

vad fin blogg du har!:)

THE REVOLT

Fint skrivet!^^

Emma Grann Fotografi

Snygga fransar du har :)

VERONICA - fashion blog

Åh vad fin! Så fin du är tjejen! :) Ha en fin tisdag! Kramar! :)

fashion

Fin bild! :D

sandra

fin bild på dig :)

Ida - foto & häst

så himla fin du är :)
sv; tack så mycket!! :D

SARA EMILIA

Så fin du är!

Moa Persson

fin du är :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina du :)

Josefine

Tjusig du är!

Erika

Shit va fin du är!

JOHANNAOFSWEDEN

Så fin du är!

Madeliene

- så fin!

FrökenTV, bloggen om tv och film

Så fin

Inga-Linn

Vilken låt är det från?:)!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: