I wish that I could be like the cool kids, 'cause all the cool kids, they seem to fit in

| Natur, Vardag
Hola amigos! I fredags var jag iväg en sväng med mamma i Sickla, åt glass i solen och sen kom syster och hämtade mig. Vi åkte till Emma, syster gjorde nya fransar och sen åkte vi hem. Det kom över lite folk, vi krökade och hade en trevlig kväll. Igår låg jag hemma hela dagen, vid 7 åkte jag till stan och mötte My. Vi åt middag på Jensens och sen drog vi till Söder och drack några glas. Kom hem hyfsat tidigt. Idag ska jag plugga lite, kolla på serier och bara ta det lugnt. Hoppas ni har haft en bra helg ♥ 
VERONICA - fashion blog

Låter ju toppen! :) Ha en urmysig söndag tjejen! Kramar!

LINNEA

Åh skulle också behöva testa fransförlängning! hur blev dom på din syster?
sv; ja de va så himla gott!
ha en fortsatt bra söndag, kram

Kajsa-Stina

Åh så fina bilder, och det låter som du hade en bra dag igår. Trevligt :)

Vad ska du kolla på för serier? Är själv sugen på att göra det nämligen men vet inte vart jag ska börja nånstans haha :o Vad ska du se på? Kanske att jag får lite inspiration :)

sv: Jo de är sant. Det beror nog mycket på de som du säger att det spelar roll vart man står nånstans politiskt :)

Sanna Preifelt

Åh vad fint :)

Pauline

gott med glass :)

Lina

Vad mysigt :)!!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Låter som en bra helg! :)

Inga-Linn

Mysigt med glass i solen, här regnar det bara!;/

CECILIA

vilken fin blogg!!

THE REVOLT

Nice att du pluggar ^^

OLIVIA

älskar rubriken, eller snarare älskar låten. haha :D

sv: åh tack :D
kram ♥

Mirjam Wallmark

Fina bilder!

MATILDA

Ha en grym söndagskväll!! :) kram

Sigrid

Låter som du har haft en toppen helg :)
Fina bilder btw :D

Hoppas att pluggandet har gått bra! :)

hanna

fina bilder! :D

Jennisbeauty

Låten som står i din rubrik är ju så härlig! :D kram

Isabell

Vilka fina bilder!

Sofia

Så fina bilder!

Emma Grann Fotografi

Snygga färger! :)

Erika

Åh vilka fina bilder!

Hanna

Fina bilder :D

MALIN

Jättefina bilder!

Kajsa

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: