I can make you feel like you're the luckiest boy on earth

| Natur, Vardag
Ledsen för att det inte kom upp något inlägg igår. Men vi kom hem halv 6 på morgonen i lördags/söndags och sen sov vi ganska länge på dagen. När vi väl tagit oss upp låg vi och degade i soffan tills mamma kom och hämtade mig, vi åkte på middag hos mormor och skjutsade sedan min yngsta kusin fram och tillbaka till sin träning. När jag väl kom hem på kvällen var jag svin trött och la mig en kort stund efter det. 
 
Idag har jag varit i skolan och träffade Jair på en fika efteråt. Väntar nu på maten och tänkte efter det bänka mig framför lite serier. Studiedag imorgon så ska bli riktigt skönt! Hoppas ni har haft en bra start på veckan ♥
Felicia

Skönt med studiedag!

puss

Lydia

Vilken fin bild!

Beatrice Johansson

Så fin bild:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

Julia ♥

Fin bild! :)

Kashaya

Fint foto.=) Studiedag lät skönt.

Ninni - Vimsiga mamman

mysig start på veckan :)

Härlig bild :)

Moa Persson

låter som en härlig dag, och vad mysigt att fika :)

THE REVOLT

Låter som väldigt mkt det där :0 förstår att du inte skrev ett inlägg då xD

Skönt med studierna! ^^

Jonna kanon

Fin bild! Hoppas du får en bra vecka!

Emmy

Åh så skönt med studiedag :)

Inga-Linn

Vad trött du måste ha varit när du kom hem, förstår att inte bloggade då(:

Ida Gratte

Fin bild!!

Pauline

så skönt med degiga dagar! ;)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så skönt med studiedag:)

marina

sv. tack så mycket. :)
Skönt med studiedag. :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vilken färgglad och fin bild! :)

Emeliee

så fin bild!

linnea

har också varit på en fika idag. smarrigt och mysigt! :)

Jennifer

Tack! fin bild :)

NATHALIE - Fashionblog

Vilken härlig bild, så underbara färger :) kram

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛

fin bild :D

Emelie

Låter som bra dagar :) Fin bild!

Madeleine

ahah woah det var mycket. förstår att du var trött

fashion

Fin bild! :)

Zarah Joling

Fin bild!

Hanna

Fina färger! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: