Hold on until the feeling is all gone

| Vardag
Jag har en ordentlig bildbrist just nu, har ingen inspiration till att ta med mig kameran ut och när jag dessutom går i skolan finns det inte speciellt mycket att fota. Men ska försöka knäppa av lite nya bilder så småningom. Tills dess blir det äldre bilder och lånade bilder. 
 
Idag slutade vi skolan tidigare, åkte till gymmet och körde motion och sen gick jag på ett CX pass. Jag och pappa åkte efter det och slänge skräp på tippen och åt middag på en italiensk resturang. Nu kollar vi idol och om drygt en timme blir det Paradise hotel. Ha en fortsatt fin kväll ♥
Ida Lindborg ♡

så fina ni är!

Sv: haha nejdå vi överlevde ;)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Har heller ingen inspiration nu... Men hoppas den kommer när riktiga hösten kommer!

linnea

åh det är så jobbigt när man kommer in en liten svacka vad gäller bilder å så :/

Fillan

Fin bild :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Vilken fin bild!

♀ THE REVOLT ♀

naae, haha kan tänka mig att det inte finns så mkt att fota i skolan! x'DD

Det är inget fel i att använda äldre bilder :)

LIENE

Fin bild :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Härlig bild!

MATILDA

fin bild!

♀ THE REVOLT ♀

Förresten, kom att tänka på en sak; vilket program går du i?:o

Sandra

ha en super bra dag!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Skönt att det inte bara är jag som har bildbrist, fast jag lyckades ta mig ut igår:)

OLIVIA

ibland kommer man in i sånna perioder, hoppas du hittar lite inspo snart :D

sv: åh jaa :D
kram!♥

MADDISENJ.SE

Fina tjejer, såg härligt ut!

Emma Grann Fotografi

Härlig bild!!

NATHALIE - Fashionblog

Älskar bilden, så himla fin :) kram

Maria Karlsson

Gillar verkligen din header! Härlig blogg :)

Vilken fin bild! :D

V I L M A L A ♔

Så fin bild ju, ingen bildbriiist hihhi :D ♥

linnea

jättefin Bild på er :)

jonna

så fina ni är :)

Moa Persson

Så fin bild på er :)

Me & My 6 Baby Dolls

Mysig blogg!

Sanna Preifelt

Åh vad härlig bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: