Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Annie och Jay har två barn i skolåldern, varit tillsammans länge och tycker det är dags att få lite glöd i samlivet igen. Sagt och gjort, det skaffar barnvakt och bestämmer sig för att göra en inspelning av sina aktiviteter i sängen. En inspelning som, så att säga, hamnar uppe i molnet, ett moln som finns på ett antal surfplattor som de givit till familj, vänner och andra, som gåva. En har dessutom gått till Annies nya, och mycket attraktive, chef.
 
Finns det någon som ogillar Cameron Diaz? Och i så fall hur kan man göra det? Hon är så himla bra, och jävligt snygg för sina 42 år?! Hur sjukt? Tänk att känna henne på riktigt, hon är säkert lika underbar utanför skådespeleriet. Grymt bra och rolig film, älskade den! Finns så många sköna scener och hur sjuk är inte deras sex film som man får se delar av i slutet? Alla scener hemma hos hennes chef är så jävla roliga! En grym film helt enkelt.
 Bild lånad från google.
V I L M A L A ♔

Åhh vill se :D

SARA EMILIA

Måste nog se den!

Julia Forsbacka

Haha, åh, vill se den filmen!

Malin Johansson [ PINKPIERCING ]

Har sett den på bio, då himla rolig, satt och skrattar väldigt ofta ;D

svar: Ja, och glutenfri pasta är inte så himla gott :/

Ida Lindborg ♡

hahah verkar så jäkla bra!

Sv. hihi ja visst är hon :D

Inga-Linn

Bra tips! Jag måste verkligen börja se film nu när det inte finns annat att göra!:)

SANDRATORN.SE

Åh, den där har jag helt missat! Den måste jag se! :)

MALIN

Åh den vill jag se! Den verkar riktigt rolig!

fashion

Vill se den också!! :D

Ida - foto & häst

åh måste se den! älskar Cameron!!

THE REVOLT

Jag har problem med henne xD asså hon är en bra skådespelerska. Men har problem med vissa drag i hennes ansikte. Jag har sällan problem med folk, men just henne o så en annan manlig skådespelare har jag svårt för :0

Ebba

Åh måste se den!
Svar: ja visst är hon ;)

Den hade jag velat se! :)

LINNEA

Den verkar vara så bra! Lätt en film jag måste se!

marina

sv. Så lite så. :)
Lite smått pinsamt att deras film av misstag kan ser av så många andra, hehe. :P

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den här måste jag se:)

Moa Persson

åh denna vill jag se :))

Denise

Åh bara måste se denna film! :)

Pauline

verkar bra!

Frida Christina

Det var de :) ååh den filmen måste jag se! :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Den verkar rolig. :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Den filmen verkar så himla rolig, måste ta och se den! :)

Maria Karlsson

Blir hela klart att lägga till den i listan på filmer jag vill se :D

Emma

den kanske man skulle ta och se :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Den vill jag se!

Sigrid

Den måste jag helt klart se! Älskar Cameron Diaz :D

KassandraPalma

Cameron Diaz är helt underbar!

FrökenTV, bloggen om tv och film

Vill också se den

Moa - hobbyfotograf

Åh vad jag vill se den filmen!

Lydia Elstig

Måste ta och se den!

Liza Ludvigsson

Åh jag måste se den :D

Felicia - Modell

Åh vill se den filmen :)

Beatrice Johansson

Får nog se den nu i helgen för jag har hört så många som säger bra saker om den:)

sv: Tusen tack:D Kramisar♥

linah

har du sett friends with benefits?;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: