All these other are tempting but I'm empty when you're gone, you're always right there when I need you

| Vardag
Bilder från amandalindstrand.tumblr.com
 
Hej kompisar! Hängde med Annie en stund efter skolan igår innan jag mötte upp mamma, åkte till Hornstull ett tag innan vi åkte hem. Spenderade resten av kvällen framför Drop dead diva som är en ny serie jag börjat kolla på, svin bra. Idag åkte jag hem när vi slutat vid 4, syster kom på middag och sen åkte jag och mamma till Skärholmens centrum. Fick med mig en kjol och en topp som jag visar senare. Nu ska jag kolla på Nashville, puss&kram
Hanna

Nashville är så bra! :D

Alice

fina bilder! Hoppas du haft en fin dag, kram♥

Malin Johansson [ PINKPIERCING ]

Vilka fina och inspirerande bilder :D

Emelie

Åååh så många fina och härliga bilder!

Ebba

Härligt inspo!
Svar: tack så mycket :)

joicio.blogg.se

Hoppas du får en lika bra fredag =)

Inga-Linn

Mysigt med sällskap av syster till middagen!(:

Sv: Liam Payne's citat, då måste det vara bra ju;)

Frida Christina

Tack så mycket! Jättefina bilder!

Liborius

fin inspo:) att ha en sån där mage hade jag inte tackat nej till;)

♫♪ sandra

härligt kollage!

Johanna

Sv: Men tack vad glad jag blir! Detsamma. Har du några planer för helgen?

Kram

Josefine

Drop dead diva är skitbra :D

Pauline

så fina bilder!

J E N N I F E R

åh vilka härliga bilder!

sanna

bra inspo:)

KassandraPalma

härlig inspo!

Petra

hoppas du får en härlig fin helg

sandra

fina inspirationsbilder :)

Sarah

Fint kollage :)

♀ THE REVOLT ♀

Hahaha även Skärholmen centrum är ett bra centrum ^^

Lydia

Härlig inspo!

Denise

Riktigt härliga bilder :)

Amanda

vilken fin tumlbr du har! älskar färgerna!

LINNEA

Fina inspirationsbilder!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: