You showed me things I'd never thought that I would see

| Vardag
Jag vet att jag uppdaterat dålig de senaste dagarna och att jag inte skrivit vad jag gjort om dagarna sen i fredags. Men i lördags mötte jag i alla fall Cecilia i stan, vi lunchade och sen satt vi i solen vid vattnet och pratade. Mötte sedan Hanna, kollade i några butiker och sen åkte vi hem till henne. Efter ett tag drog jag hem och sen vidare till Filippa för att äta middag. På kvällen kom Hanna, Annie och Fanny till mig, vi förade med några av Karros vänner och sen drog vi till Marquise. 
 
I söndags åkte jag, mamma och Jouni till Barkarby outleten. Jag köpte en present till mormor, efter det åkte vi till Kista köpcentrum och fikade. Spenderade resten av dagen framför serier och filmer. 
 
Idag åkte jag hem när jag slutade vid 2, drog ut på en pw och sen åkte jag och mamma till Farsta centrum, åt middag och handlade. Har precis gjort en cheesecake och för er som observerat att det blivit mycket bakande den senaste tiden så är det för att mamma fyller år imorgon. Nu ska jag kolla på The walking dead, puss&kram
Linda

så fin!:D

Petra

hoppas du har haft en bra start på veckan kram :)

Inga-Linn

Hur gammal blir din mormor!?:)

Carolina Thoor

Låter som en bra helg ju :D
Och en jätte fin höst bild bjuder du på också :D love it!

♀ THE REVOLT ♀

Det mkt Farsta centrum för din del! xD men dete Nice ^^

Sara

Åh så fin blogg och design du har!

Denise

Åååh så gott med cheesecake! :)

Linnea - fotoblogg

Härlig, höstig bild :)

sv: Visst är han! :D

Emma

var i stockholm bor du? :) du måste självklart inte svara, men det känns som att jag har sett dig nånstans xd kram <3

jonna

Låter ju som en bra helg :)
Tack :)

Kajsa-Stina

Fin bild :) Och så mysigt att umgås med vänner hela helgen och bara ha det bäst! Sånt behövs :)

Carolina

Vad ska du ta och göra idag då? :D

Therese

Åh vad gott med cheesecake! :D

Ha en fortsatt bra tisdag! :)

Annie

Vilken fin blogg du har och vilken härlig bild :)

Madeliene

- fin bild!

Henrietta Nylund ♥

Åh vill också till barkaby outleten! Var så länge sedan jag var där sist!

F E L I C I A

Känns som du har fullt upp jämt ;)

J E N N I F E R

åh vad fin du är!

Prietha

Mysigt att fika!

Du är så fin!

Vera

Vilken härlig bild, fin du är!

Julia ♥

Mysigt! :D
Hur gammal är din mormor?

Ida Lindborg ♡

låter som en rolig dag! grattis till din mamma :D

Sv: hihi ja! :D

Tess

Vad härligt det ser ut! :) Kram

B Y S M J

härlig bild!

MALIN

Fina fina du!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: