You say I'm crazy, because you don't think I know what you've done

| Vardag
Igår vart det utgång med Hanna, Annie och Elin. Vi var på Nype, tyvärr tyckte jag att det var en av det tråkigare kvällarna och drog hem ganska tidigt. Idag åkte jag och Hanna in till stan för att shoppa loss på Buttericks men kön utanför butiken var extremt lång så vi sket i det. Åkte vidare till Bromma för att Hanna skulle hämta en klänning och sen hem igen. Ikväll har vi varit på Halloween fest hos Madde så det har varit trevligt. Hemma tidigt på grund av trötta och match imorgon. Här kommer två bilder från kvälllen :) 
My Fredblad

Vad tråkigt...! Vad var det för klänning ni hämtade?

PHOTAHONTAS

Snygga! :D

tess- mamma till Malin & Olivia

Så roligt med halloweenfest! Vi hade en lugn filmkväll istället, det var mysigt det med & det är väl så det får vara nu när man är "småbarnsmamma" haha :) Saknar att gå på fester sådär ibland, men ja, det är mysigt att ha en ursäkt till att få ta det lite lugnt såhär med :) hihi
Kram

KassandraPalma

snyggt!

Viktoria - Gravidblogg

Mysigt med halloweenfest :)

S A R A

så snyggt!

miningalinn

Segt att det inte var roligt! :(
Snyggt du hade i facet!D

Ronja

Häftigt spindelnät runt ditt öga! :D

Nelly

Trist att det var en tråkig kväll :/ Men så roligt med halloweenfest ^^

Linda

super fint!:D

Emmy

Vad fina ni ser ut :D

Elin

Snygga!

Vad gör du idag?

Linda [fotoblogg]

Vad roligt!

carolines

Kul med halloweenfest! :)

Prietha

Fin du är :)

Catrine

va fina ni va, jättecool sminkning ju :D

LINNEA

Kul med halloween fest!

Sv; Ja den e så bra :)

♫♪ sandra

kul med halloweenfest :)

Finis! Kul med halloweenfest :)

Julia Edvinsson

Åh vad kul med halloweenfest!
Gjorde du sminkningen själv? Så coolt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: