You got me wrapped up around your finger

| Natur, Vardag
Stannade kvar en timme efter skolan idag och pluggade matte, när jag kom hem fortsatte jag och plugga. Har prov på fredag :( Sen åt vi middag och så bakade jag och mamma, igen haha. Daimkakor den här gången, nu sitter vi framför tvn med tända ljus, te och fruktsallad. Ha en fortsatt bra kväll, puss&kram
Vera

Åh vad mysigt allt lät, hoppas att du också får en fortsatt trevlig kväll!

Kram

Ha en fin kväll! :)

Denise

Superfin blomma! :D

Sarah

Va kul att baka :)

MADDISENJ.SE

Bra jobbat med pluggandet! Hoppas provet går bra i morgon!

Madeliene

- fin bild!

Amanda

Hoppas provet går bra!

ViktoriaCaroline

Vilken fin bild :) Allt bra med dig idag?

Hanna

Fin bild! :)

Hoppas du får en fin fredag!

Amanda Jona [SPONTAN]

Lycka till på provet imorgon! :)

Ida

Vilken fin bild!

linawilmas.blogg.se

Fin bild!

Inga-Linn

Jag tyckte det kunde vara skönt att sitta kvar på skolan och plugga ibland. Fick alltid mer gjort än om jag åkte hem.

My Fredblad

Gud vad duktigt att stanna kvar! Brukar du stanna kvar i skolan för att plugga?

Clara

Så duktig du är! Lycka till!

♀ THE REVOLT ♀

Lycka till med provet på fredag!^^

Kaffehörnan

Vad flitig du är, gott me bak

Kajsa-Stina

Så fin bild! Och lycka till på provet idag :)

sv: Ja visst är hon! Hennes röst skulle man inte tacka nej till. Så begåvad alltså :)

jonna

så mysigt :)
hoppas du får en bra fredag!

Frida Christina

jättefin bild, fin rosa färg!

Lovisa

Gott med daimkakor!!

Josephine - Living in London

Fin bild!

Fin bild!

Emmy

Baka är ju kul! ..och gott!

milina.blogg.se

härlig bild!

Johanna

Vacker bild!

Prietha

Hoppas provet gick bra!

Kelly

Mysigt! :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: