When the lights go out and the morning comes, we'll still be there

| Inspiration, Vardag
Untitled #34
 

Lyckades ta mig till skolan i fredags trots att jag inte alls mådde bra, men hade bara två lektioner och behövde verkligen på på matten så jag tvingade mig dit. Drog direkt hem efteråt och spenderade resten av fredagen hemma i soffan framför Idol och serier, klämde in lite Tacos till middag där emellan också. Gick ut en kort stund på kvällen med Filippa på promenad. 
 
På lördagen kände jag mig bättre men fortfarande lite dålig men jag och Filippa åkte till Farsta centrum, lunchade och hon köpte något till sina nya skor. Sen åkte vi hem, senare mötte jag Hanna och vi gick till henne. Filippa och Annie kom dit, lagade middag och sen drog vi till älskade Lisa som fyllde år. Grattis återigen till dig! Firade henne med en massa folk och sen klubbade jag, Hanna och Annie på Marquise. Det var en bra kväll men lovar er, vaknade upp utan röst imorse! 
 
Har varit på Hem och Villa mässan idag, även Bak och Choklad mässan som var samtidigt. Sen åt vi lunch i Nacka forum. Nu ska vi snart äta middag, sedan ska jag försöka plugga lite. Vi hörs imorgon, kramis
Amanda

Fina skor!

Cornelia

Åh den där outfiten skulle man ju vilja ha! :(

sv: Tack!

THE REVOLT

Skorna gillar jag!:D

SARA EMILIA

Lördagen lät riktigt kul!

Snygg outfit!

Kajsa-Stina

Det låter som du haft en mysig helg och skönt att trotsa förkylningen och röja ändå! Hoppas du inte får sota för det nu bara :)
Hoppas annars du mår bra idag och hittar på nåt skojigt!

Amanda Jona [SPONTAN]

Snyggt! :)

Pauline

snygg outfit!

MATILDA

Super snyggt! :D

Sara

Omg vad snygg klänning! Var kommer den ifrån? :D

♫♪ sandra

snyggt!

Hoppas att du mår bättre idag!

Petra

fin

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Snygga saker! :)

Sv: Håller med dig!

jonna

Tack!
Väldigt snygga grejer :)

♀ THE REVOLT ♀

Förresten! Hur mkt kostade det till bak och choklad mässan? Alltså inträde och det? :o

Vera

Åh vilket fint kollage! Skorna va jättesnygga.

F E L I C I A

krya på dig!

Hoppas du har haft en bra start på den nya veckan!

Ida Lindborg ♡

Himla snyggt!

Denise

Skulle egentligen också ha varit på den mässan men det slutade med att vi inte kunde åka.. :(

Kashaya

Hoppas du mår bättre nu. Snygg klänning.=)

Emmy

Låter ju verkligen som en underbar kväll!

Inga-Linn

Gissar att helgen var välbehövlig då!:)
Sjukt fint collage!

linah

klänningen!<3

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Vilka snygga skor :D

finnsingaursäkter

Åh, väskan är ju att Dö För!!
Super najs blogg snygging, kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: