We're going to drink drinks and take shots until we fall out

| Vardag
I måndags rensade jag och mamma hela källaren så åkte några vändor fram och tillbaka på tippen. På kvällen tog jag, Hanna och Fanny varsitt glas på Söder innan vi åkte hem. I tisdags var jag och Filippa inne i stan, sen åkte vi hem till mig. Vi kollade på film och gjorde våfflor till middag. Senare träffade vi Hanna och Annie, tog min bil till donken sen hem igen för att se Paradise hotel. Idag har jag varit i stan med Hanna, lunchat med Wilma och nu befinner jag mig i Örebro. Jag och mamma åkte hit eftersom hennes pojkvän Jouni bor här. Kommer hem igen på fredag. Puss&kram
linda

så fina!:d

my

Härligt!

Life of Johanna

Låter som bra dagar! :)

LINNEA

Mys o ta ett spontan glas mitt i veckan!

MADDISENJ.SE

Hoppas du har det bra i Örebro!

Linnea Kinis

härliga Bilder!

Nelly

Härligt att fått rensa upp! :)

hjjonsson.blogg.se

Härliga bilder :D

Josephine - Living in London

Låter som en riktigt bra vecka :)

Sv, Tack! :D

Ibland behöver man rensa ordentligt!! :)

Elin

Låter som en helt okej dag ändå! :)

VERONICA - fashion blog

Åh vad roligt! Vilka härliga bilder! :) Gör denna dag till den bästa, se till att den blir grym! Kramar tjejen, ha en grym dag!

Kajsa-Stina

Så fina bilder på er alla :) Och så gott med våfflor och donken! Nomnomnom :D

Och skönt att ha fått rensa ut en del gammalt och slänga iväg på tippen! Skulle jag också behöva haha.. Men jag har dragit mig för det ;)

sv: Visst är hon!! Älskar den stilen :D

jonna

tack :)
så fina ni är också :)

Emma

Låter som du haft härliga dagar :)

Madeliene

- fina bilder! :)

Lydia Elstig

Trevligt!

Sarah

Ser ut som att de va en bra kväll :)

Sanna Preifelt

Åh, låter verkligen som att du har ett bra lov! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: