These are the days we won't regret

| Natur, Vardag
Hej kompisar! Slutade vid 2 igår så åkte hem till Hanna. Hjälpte henne att plugga samtidigt som vi pratade om livet och myste md glass och te. På kvällen pluggade jag och bakade brownies med mamma. Idag slutade jag tidigare från skolan, mamma hämtade mig så vi åkte till Söder och gjorde some buisness. Sitter nu framför datorn och försöker kolla på Portkod 1525 men det är antingen något fel på SVT eller min dator/internet -.- Vi hörs imorgon, puss&kram
Ida Lindborg ♡

åååh warriors och The days är såååå fantastiska!!

Sv: Tack snälla! :D kramar

angelica bengtsson

skönt att sluta tidigt :)

Lovisa

Hoppas du fick ordning på portkod, för det var så bra :)

Inga-Linn

Skönt att sluta tidigt och mysigt att sitta hemma hos Hanna!:)

Sv: förlåt är dålig på att blogga nu för tiden, har skrivit ett nytt inlägg nu:)

Fin bild <3<3 Har du gjort det själv? :D

Rihanna Sweden

fina bilder och bra låtar!

♫♪ sandra

bra låtar!

Kunde du se serien till slut? :)

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) Vilka underbara bilder och låtarna är toppen!! =)

Pauline

vad mysigt! men så jobbigt när tekniken krånglar!

Kajsa-Stina

Skönt att få sluta tidigare en dag och umgås med vänner och att sen avsluta kvällen med bakning med mamma. Myys :)

sv: Ja det är så skönt att göra en ansiktsmask då och då :D

Venice

Händer det nåt spännande i portkod nu för tiden?? :)

♀ THE REVOLT ♀

Va mysigt du verkade ha det hos din vän!^^

patriciac.blogg.se

Vilka fina bilder!

Hanna

mysiga bilder verkligen!!

Liborius

åh vad mysigt och gott att baka:D glass och te lät inte heller så dumt:)

Kajsa-Stina

Så sjukt fina bilder alltså :)

F E L I C I A

Kunde inte heller se det, så var nog fel på svt!

J E N N I F E R

åh älskar aviciis låt!

Åh vilken fin inspiration!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så härliga bilder :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Härliga bilder!

B Y S M J

underbara bilder!!

Vera

Avicci låten är så bra!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: