Inrednings inspiration

| Inspiration, Vardag
Bilder lånade från Hemnet.se
 
Jag ser verkligen fram emot att flytta hemifrån. Jag vill kunna inreda min lägenhet helt utan begränsningar och någon annans åsikter. Att inte kunna få allt jag vill ha i en lägenhet är jag väl medveten om, men senare i livet skulle jag kunna få det. Frågan är bara om man ska rikta in sig på ljust och stilrent eller mörkt och mysigt? Vad tycker ni om bäst? 
LINNEA

Så fin inredning! LÄngtar också så mycket till att flytta hemmifrån just för att få inreda sin egna första lägenhet. så kul

tess- mamma till Malin & Olivia

Jag älskar när det är ljust o stilrent! Dock har vi satsat på mörkt och mysigt hemma hos oss. Min sambo gillar svart och stora klumpiga trämöbler, haha, men det fungerar bra hemma hos oss ock känns mer som hemma än som i en inredningstidning! :)

Sv: oh tack så mycket!
KRAM


Linda

så super snyggt

my

Åh så himla fint! När jag blir rik kommer jag vilja ha något i den stilen ;)

Johanna

Snyggt!

CECILIA

Gud vad jag blev sugen på att flytta nu! Jag tänker inreda med "naturliga" dvs mycket trä, mycket bruna färger :)

Life of Johanna

Så mycket fint!Köket gillade jag mkt, vi skall ju renovera vårt i huset i början på nästa år :)

Ja vi längtar efter vår lilla skatt :)

PHONTAS <33

åh så fint ^^

linnea

så snyggt!

Denise

Älskar att kika på hemnet :D

MADDISENJ.SE

Åh så mysig och fin inspiration!

carolines

Åh jag älskar vitt och ljus "öppen" inredning om du förstår vad jag menar! :)

Emmy

Vill också inreda ett eget hem, fördel med att flytta ut!

sv;
Jaaa, den låten är grym :)

Maja

Åh det är ju drömmen att inreda en lägenhet med ingen budget! Jag kommer köra på ljust och stilrent!

natalia

Så mysigt :)

Nelly

Så härlig inspiration! :)

Så där hade man garanterat kunnat bo! :)

Kajsa-Stina

Så fina bilder! Och jag längtar också till att flytta hemifrån. Dock så trivs jag med att bo hemma också haha! Ett dilemma ;) Men att få inreda sitt eget place med möbler och inredning är ju drömmen :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är så himla kul att sitta och kika på hemnet. Man kan få så mycket inspo:)

Angelica

Så vackert! Drömhem :)

Sara

Det ser ju verkligen fint ut på de bilderna! Jag tycker bäst om ljust och stilrent. :-D

natalia

Så himla fint! :)

Viktoria

Så otroligt fina bilder!!! :)

Tänk om man hade haft sådär fint hemma i lägenheten...! (välkommen in till min nya blogg förresten!)

linnea

jättefina Bilder :)

My Fredblad

Gud vad snyggt! Mitt hem skulle nog vara lite dova färger men med mycket värme i sig tror jag :)
Har du börjat kolla på lägenheter än då? :)

Sofia

Så fint!!

Sara

Åh vilka bra inspo bilder.

michelle bergström

Härlig inspo! Ha en fortsatt fin kväll.

SARA EMILIA

Åh så fint!

Ida

Så mycket snyggt!

jonna

tack :)
jag är mer inne på mörkt och mysigt just nu :) Men ljus är också såå fint!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

wow, vad snyggt!

Pauline

så fin inspo!

Sandija - fotografi

Bra inspiration! ;D

zeb

Vilken härlig inspo!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: