I've been around the world but never in my wildest dreams, would I come running home to you

| New in, Vardag
New in, kass bild på klänningen men svårt att få med hela. Den är mycket snyggare på. 
 
Igår när vi kom till Örebro åt vi middag och sen spenderas resten av kvällen med lösgodis, te och serier. Idag har jag och mamma gått på stan, shoppat lite och ätit lunch på Wayne's coffee. Ikväll ska vi på bio, och innan dess antingen äta middag ute på någon resturang eller hemma. Vi får se, hoppas alla har en bra torsdag! ♥
CECILIA

snyggt! :)

Emmy

Låter som en finfin onsdag och även torsdag ^^ Fina inköp förresten!

Snyggt! :)

Pauline

vilka fin köp

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite nytt :)

Maja

Vad mysigt med bio, verkligen den årstiden!

Catrine

vilken fin klänning :D

♫♪ sandra

snyggt!

Life of Johanna

Fina kläder :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt :)

Linda

fina kläder ! :)

Bea

Vilken grymt fin blogg, är det du som gjort designen?

linnea

snygga kläder! klänningen såg superfin ut :)

Nelly

Vad roligt med shopping och så fina fynd :3 ^^

My Fredblad

Gud vad mys! Gillar du mycket att shoppa och så? :)

KassandraPalma

Dr. Denim är riktigt bra!

Kajsa-Stina

Åh så fina plagg! Vart kommer dom ifrån? Älskar klänningen såå mycket! :D

Låter som du hade en supermysig dag igår! Kul att gå på stan och shoppa en massa och fika! Så gott :D Jag fick själv en biobiljett i ett samarbete med en forskning om vad som kan orsaka anorexi tex. Om det är genetiskt eller så, och då för att jag var med i den forskningen fick jag en biljett som "tack för hjälpen" dock vet jag inte vilken film jag ska se haha! Har du nåt tips på bra biofilm som går nu? Vad såg ni för film? :D

Life of Johanna

Var den bra? :)

Lydia Elstig

Fina saker!

PHONTAS <33

åh älskar klänningen, så snygg!

MATILDA

vad fint! :)

Isabella

Fina köp :)

Prietha

Superfin klänning!

Sanna Preifelt

Åh vad fina grejer :)

Madeliene

- snygga kläder! :)

Beatrice Johansson

Så himla fina saker!:)

sv: ja, verkligen:) Kramisar♥

Hanna

Klänningen var ju fin :D

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Snygga saker!

Denise

Klänningen ser riktigt snygg ut! :D

kaffehörnan

Vad fint detta var

Emma Ekstén

Vas snyggt allting var! Speciellt kjolen!

Ronja

Jätte fina saker! Snyggt med svart nu på hösten :)

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Vilken fin klänning :)

angelica bengtsson

vad fint :)

Selina

Fina plagg!

Clara

Klänningen ser jättefin ut!

♀ THE REVOLT ♀

snyggt!^^

zeb

Klänningen ser sjukt snygg ut!

JUNITJEJ

Så fin klänning!

Vilken fin klänning. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: