Film betyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
Ett par med en nyfödd bebis står inför oväntade svårigheter när de tvingas bo grannar med en studentförening.
 
 
Tyvärr hittade jag ingen längre beskrivning av filmen än den ovan så den får duga. Filmen är en komedi och den är riktigt rolig men ibland känns det som om den går lite överstyr. Jag hade lite högre förväntningar och trodde kanske att inte exakt hela filmen skulle bestå av pranks men när man har ögongodis som Zac Efron och Dave Franco så kollar man mer än gärna. En rolig film som rekomenderas även om den kanske kändes lite utdragen. Tycker om slutet väldigt mycket! Mac och Kelly är ju så jäkla sköna också :)
 Bild lånad från google.
SARA EMILIA

Borde nog ta och se den med! Men tyvärr finns det inte så mycket tid över till filmtittande i mitt liv. :/

MATILDA

Tycker inte alls den var bra, blev sjukt besviken :(

Lydia Elstig

Måste ta och se den!

Om det är filmen jag tror att det är så är den riktigt bra :)

♀ THE REVOLT ♀

Den vill jag se!:D

Sofia

Den är ju såå bra!

Madeliene

- tyckte inte alls den filmen var rolig, endast trailen som var ganska okej, den såg roligare ut. :)

Kajsa-Stina

Vad kul att den får såpass bra betyg av dig. Ska absolut kolla in den och se vad jag tycker :)

fashion

Vill se den!! :D

Jossan

Tyckte filmen var lite seg men Zac Efron och Dave Franco gjorde det ändå sjukt värt att se den ;)

sv; Tack! :)

SKa nog se den! För att kolla lite på Zac om inte annat ;)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Kanske borde se den!

F E L I C I A

Tack för tipsen! Ska kolla på den ikväll! :)

Ebba

Zac efron gjorde hela filmen tycker jag hehe ;)
Svar: ja supermysigt :D

Inga-Linn

Jag tycker den filmen var helt okej!:D Hade nog också gett den 4 eller kanske tre!:D

Sv: Ja, helgerna behövs alltid!:D

KassandraPalma

tyckte den var rätt bra faktiskt :)

Maja

Roligt med tips! blir mycket film tittande nu i höstmörkret! :)

J E N N I F E R

åh har velat se den jättelänge!

isabella

älskar alla snyggingar i denna film!

Petra

den filmen är bra

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Absolut en helt okej film. Kanske inte toppenbra, men klart värd att se:)

Bra tips! :)

Alice

åh vill se den! (:

Pauline

verkar bra!

Morgan

Jag ÄLSKADE den haha :D

/Morgan - Gay & Spermadonator

Sanna Preifelt

Åh den vill jag se :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

tack för tipset



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: