Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Fyra vänner bestämmer sig för att ta kommando i sina förhållanden, efter att de upptäckt att deras flickvänner tar till sig relationsråd från Steve Harveys bok 'Act Like a Lady, Think Like a Man', som avhandlar hur kvinnor kan lära sig hur olika typer av män ser på sina förhållanden. 
 
 
En sån där bok eftersöker jag, hallååå behöver en som förklarar precis hur killar tänker i olika situationer. Haha, nej men tyckte det var as kul att killarna bestämde sig för att "hämnas" på sina tjejer. Minns inte om alla eller de flesta blev upptäckta men grym var den i alla fall. Romantisk och rolig, många snygga skådespelare och ett grymt slut. Nu måste jag verkligen se Think like a man too som släpptes för inte så länge sen. 
 Bild lånad från google.
Liborius

den kanske man ska se då:D hoppas du haft en fin dag!

KassandraPalma

den filmen är riktigt bra :)

Sanna Preifelt

Åh den verkar bra :) Ha en fortsatt trevlig kväll! KRAM

Emilia Sjödin

Den verkar bra!

S A R A

åh den vill jag se!

tess- mamma till Malin & Olivia

Haha, oh den lät hur kul som helst! Skönt att det är killarnas tur att ge igen lite! Annars är de ju bara tjejer som hämnas på otrogna killar eller liknande känns det som! Den här ska jag nog kolla upp tror jag!

Sv: jo, feber är säääämst!

Life of Johanna

Lät som en rolig film :)

Kashaya

Den kanske man skulle ta och se.=)

Josephine - Living in London

Är lite sugen på att se den :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Bra tips! :)

Det går tyvärr inte att förklara hur killar tänker! :)

Catrine

den måste jag se :)

Lydia Elstig

Tack för tipset, ska nog ta och se den idag!

Photo by E M E R E L L A

Åh det verkligen ju skit bra! Måste se den! :D

Bea

låter som en bra film

Sarah

Va kul me filmtips :) Den verkar bra :)

natalia

Åh denna får jag kika på! :D

hanna

åh den måste ja se !! :D

Prietha

Bra tips! Får ta och se en nån dag :)

PHONTAS <33

åh vad nice! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Låter som en kul film:)

Den verkar bra. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: