Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Leave The World Behind är en musikdokumentär där vi får vara med och bevittna när Steve Angello, Sebastian Ingrosso och Axwell bestämmer sig för att bryta upp från ”Swedish house Mafia” och gå skilda vägar. I unika bilder får vi sedan följa med på trions legendariska “One Last Tour”. En turné som gick till historien som den hittills största i sitt slag, med över en miljon sålda biljetter.
 
Det här är som ni kan läsa ovanför en dokumentär om Swedish house mafia. Jag gillade verlkigen filmen. De är ju så himla grymma. Så tråkigt att de har gått skilda vägar men när man ser filmen och får höra om varför de gjorde det så ändras åsikten och man tycker att det var bra istället. Filmen var faktiskt ganska sorlig. Samtidigt som den inte alls var det. Så jävla feta konserter, ångrar så himla mycket att jag inte gick på deras sista i Sverige. En helt klart se värd film om man är ett fan av de. 
 Bild lånad från google
Sanna Preifelt

Åh, vill se :D

Ida Lindborg ♡

ALLTSÅÅ ÅH MÅSTE SE DEN♡

SV: Tusen tack! :D Kram

Hanna

Åh vill också se den :D

♫♪ sandra

tack för tipset!

MATILDA

Åh, låter roligt :)

THE REVOLT

Jage såg den för ett tag sedan, den var bra!^^ håller med dig om att den var solig - men ändå inte :0

LINNEA

Åh verkar bra!

sv; tack så mycket :D kram

Katta

Den verkar bra! Ska nog se den någon gång :D

Denise

Wow vilken intressant film! :D

jonna

tack :)
Åh, den filmen måste jag se!

E m e l i e

Låter som en rätt bra film :)

Emmy

De är grymma alla tre, är inte ett stort fan men förstår definitivt var du menar eftersom de var mäktiga :)

sv;
Jaaa, det var trevligt det :D

Den verkar bra :)

Karin Lygnersjö

Är inget stort fan av bandet tyvärr, annars hade jag kollat in den :)

Sv: Tack :)

MALIN

Åh, den är jag riktigt sugen på att se!

Sarah

Vilket bra tips :)

Det kanske är något att se här en kväll :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: