'Cause if you want to keep me, you're going to have to love me harder

| Vardag
Untitled #36
 
Godmorgon vänner! Vaknade för någon timme sedan men legat och degat i sängen, så himla skönt. Sitter just nu och dricker smoothie till frukost och tänkte fortsätta kolla på en film som jag började se igår. Planerna för dagen är  oklara, tänkte nog följa med Cecilia till bowlinghallen. Har bara varit där en gång sen säsongen satte igång efter sommaren, har tröttnat lite och funderat på paus men idag skulle det kunna vara kul att åka dit. Men får se hur jag gör, vi hörs senare. Puss&Kram
marina

sv. Det ska jag göra. :)
Kuddarna var ju super snygga!

jonna

snygg tröja :)

Natalie

Vad mysigt det lät!! Gott med smoothie:D

milina.blogg.se

mysiga tofflor!

miningalinn

Åh, skönt och kunna ligga kvar och dega en stund!:)

E m e l i e

Älskar ljusen! :)

Maja

Det var jätte länge sedan jag bowlade!

Prietha

Gud så gott med smoothie!

Åh vilka mysiga tofflor!

Pauline

så skönt att kunna ligga kvar i sängen!

Josephine - Living in London

Gillar ljusen :)

Vera

Åh vilka mysiga tofflor!

S A R A

fina saker!

Elin

Allt bra?

my

Superfina saker!

My Fredblad

Tävlade i bowling förut eller? :)

Lindal

va mysigt

carolines

Åh tofflorna såg riktigt mysiga ut! :)

Ida - Hon som föddes med LKG

snyggt :)

KassandraPalma

mysiga tofflor!

Det är alltid skönt att dega :)

Petra

hoppas du få en underbar helg kram

tess- mamma till Malin & Olivia

Tofflorna, alltså geee mig! Älskar att det är höst & därmed okej att hoppa ner i sköna skor & slänga på sig en o annan scarf eller halsduk. Love love love!
Kram

Kimmey ~ Kung varje dag

Härligt collage!

Ronja

Så mysiga och fina saker!

Denise

Gud så mysiga tofflor! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: