baby, if you just hold me all of this will go away

| Vardag
Bilderna kommer från printerest
 
Bowling matchen idag gick så där, de två första serierna gick åt helvete men de andra två gick ganska bra. Vi vann matchen i alla fall så det var kul. Har hjälpt mamma rensa och städa i källaren och nu håller jag och Hanna på att laga middag. Vi tänkte åka in till stan lite senare, köpa någon latte och sen ta en promenad. Ikväll ska hon sova hos mig också. Vi hörs senare, kramis
Natalie

Vad roligt med bowling!!

Pauline

så fina bilder!

Linda

underbara bilder

Life of Johanna

Kul ni vann , fast det började sådär :) Härliga bilder!

Ja, hotellfrukost är sjukt gott!

miningalinn

Tråkigt att det gick dåligt:(

Sarah

Så fint kollage :)

Sara

Fina bilder, :)

Grattis till vinsten! :)

Hanna

Men åh så sjukt snyggt!! LOVE!

KassandraPalma

riktigt snyggt!

jonna

snygga bilder :)

VERONICA - fashion blog

Helt fantastiska bilder, så himla fina. Snacka om inspo! :) Ha en grym start på veckan och hoppas den bjuder på mängder utav möjligheter! :) Kramar!

Sanna Preifelt

Åh härlig inspo, älskar Pinterest :)

tess- mamma till Malin & Olivia

Vilka underbara bilder. Älskar printerest!
Promenadernas årstid, alltså det är så himla skönt att bara gå nu när det är såhär fint höstväder!
Hoppas att du fått en fin måndag!
Kram

Selina

Så vackert!

My Fredblad

Vad mys! Brukar du använda pintrest? :)

Catrine

åh älskar stilen ju!! verkar mys ju, hoppas ni får det härligt :)

Prietha

Latte är så gott :)

Liborius

fin inspo:)

Carolina Thoor

Tackar :D

Grattis till att du vann matchen, trotts att det kanske började lite kasst ;D

linnea

låter som en bra dag :)

PHONTAS <33

så sjukt snyggt!! <3.<3

Kajsa-Stina

Så fina bilder :) Och mysigt med middag med en kompis och promenad! Vardagslyx :)

Ronja

Fin inspo!

natalia

Så fint <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: